נעים להכיר – לילית האגמאייר מחברת harmon.ie

הקשר עם לילית האגמאייר התחיל עוד בימים הראשונים של האתר כאשר קונספט השיתוף היה ממש בימים הראשונים שלו. לילית היתה אז עדיין בחו"ל, וניהלה את פעילות משאבי האנוש של חברת Exent בארה"ב, כבר אז קלחה ביננו השיחה ואמרנו "שחייבות להיפגש".

מאז זרמו הרבה מים בנהר .. לילית חזרה לארץ והיום היא דירקטור משאבי אנוש בחברת harmon.ie ושם נפגשנו.

את האווירה המיוחדת של הארגון יכולתי להרגיש כבר במהלך ארוחת הצהריים אליה הזמינה אותי לילית . ארוחת הצהריים המפנקת התקיימה בחדר האוכל האינטימי של החברה, שם גם פגשתי את מיסד החברה והמנכ"ל (יעקב כהן) שהצטרף אלינו לשיחת היכרות פתוחה ולא פורמלית.

לילית האגמאייר

“הרמוני (harmon.ie) הינה חברת היי-טק שפיתחה מוצרים לעולם המובייל הארגוני המסייעים לארגונים לייצר סביבת עבודה משותפת לניהול הידע והמידע בארגון בכל מקום ובכל זמן תוך שימוש בכלים הארגוניים הקיימים (למשל: מערכות מיקרוסופט דוגמת אופיס 365, Lync, Salesforce). מדובר בעיקר על טלפונים חכמים (Smartphones) ומחשבי לוח (Tablets & Fablates), שאנו מחברים לעמדות המחשב (Desktops), שרתים ומחשבים ניידים. כך שמי שמשתמש ב harmon.ie, רואה במסך אחד את כל מה שהוא צריך לצרכי העבודה שלו והוא מעודכן לגבי העבודה שלו, בכל כלי/מכשיר ובכל מקום.

ל harmon.ie יש יכולת להתחבר לכל האפליקציות, כולל אפליקציות HR (כוח אדם). האפליקציה משתלבת בכל אפליקציות המובייל והענן הקיימות כבר בארגונים ותומכת בכל פלטפורמות המובייל (IOS, אנדרואיד, בלאקברי ואוטוטו WIN) כשהכל מאובטח ברמה הכי גבוהה."

החברה הינה חברה גלובאלית המונה כ 60 איש. משרדי ההנהלה ממוקמים בלוד מול האיירפורט סיטי וישנם צוותים נוספים בארה"ב (בוסטון, טקסס, קליפורניה) ובאירופה (אנגליה).

 את "המשהו" המיוחד הזה באוויר במסדרונות החברה ניתן להבין כששומעים מלילית קצת יותר על החברה: " הרמוני הינה חברה מאוד ישראלית וציונית, הצוותים בחברה מייצגים את ארץ ישראל הקטנה על כל רבדיה" לילית משתפת ומוסיפה "הארגון מאד הטרוגני ועובדים בו דוברי שפות שונות, יהודים ומוסלמים לצד נוצרים, חילונים ודתיים, עולים חדשים  לצד ותיקים , כל קשת החברה הישראלית" ולכל זה צריך להוסיף את הגיוס הגלובאלי,  לילית אחראית גם על הגיוס בסניפים בלונדון ובארה"ב והאתגר הוא כפול.. : "גם למצוא את האנשים המתאימים וגם כאלו אשר יתאימו לסגנון העבודה בחברה ישראלית"

לילית מנוסה מאד בגיוס גלובאלי משנות עבודתה בחברת Exent  " למדתי להתמודד עם השונות בתרבות ופתחתי דרכים לראיין מועמדים מתרבויות שונות על מנת להבין באמת מי הוא המועמד שיושב מולי" . היא מגיעה ללוד כל יום מבת חפר, נשואה לראלף ואמא לשלושה " כפיר בן 13, ליאב בת 8 ויהלי בן 3  ומתמרנת בין הבית, המשרד והביקורים בסניפי החברה בלונדון וארה"ב.

 וכשלילית מספרת על המרכיבים להצלחה בחברה ברור למה היא כל כך אוהבת את המקום:  "המאפיין את המקום היא היכולת של כל אחד ואחד להיות Hands-on (אין כאן מנהלים כולם אנשי צוות), לצד אנרגיות חיוביות. חשוב לנו לשמר את התרבות והאווירה המאוד משפחתית בחברה".

 היתה פגישה מקסימה ומרתקת, עם הרבה החלפת ידע, אנחנו אוהבים לקרוא לזה Sharing  :-)

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>