נעים להכיר – עודד אברהם מחברת אלקטרה בע"מ

את עודד אברהם מנהל הגיוס של אלקטרה בע"מ כבר ביקרתי בתפקידו הקודם בתנובה, וזו גם לא היתה הפעם הראשונה שלי במשרדי אלקטרה בע"מ. הפעם הראשונה היתה כשביקרתי את איילת, קודמתו של עודד בתפקיד. מסובך ? :-)  ככה זה בברנז'ה שלנו – דלתות מסתובבות .. .

מקסים לראות את השונות בינינו, כיצד כל אחד מביא את הייחודיות שלו לאותו התפקיד בדיוק.

את עודד ביקרתי לאחר 4 חודשים שלו בתפקיד והתחושה היתה שהוא שם מאז ומתמיד. לעודד ניסיון עשיר במיוחד בתחום הגיוס בארץ : החל מ – HOT, תנובה, יעוץ וליווי עצמאי לחברות כמו פלאפון ומי עדן ועכשיו מוביל את הגיוס באלקטרה. עודד בעל ידע רב במקורות גיוס ובעל גישה מרעננת וחדשנית בכלל בכל הנוגע לעולם הגיוס .

עודד אברהם

קצת על קבוצת אלקטרה בע"מ –אלקטרה ממלאת תפקיד של קבלן ראשי במגזר הציבורי והפרטי כאחד, ומובילה את העיצוב, התכנון והבנייה של כמה מהפרויקטים הבולטים ביותר שנבנים בישראל: פרויקטים למגורים ואתרים תעשייתיים, מבני היי-טק ושירותים, בתי חולים, פרויקטים של תשתיות תעבורה לאומיות, ועוד.
היכולות המגוונות של אלקטרה כוללות תכנון והתקנה של מערכות קירור וחימום, מעליות ודרגנועים, מערכות חשמל במתח נמוך וגבוה, ופתרונות לצנרת, אגירה שאובה, טיהור שפכים וסינון מים ועוד.
בנוסף לבניית מבנים, מגדלים ומגוון רחב של אתרים ומבני שירותים ציבוריים ולהפעלת התשתיות המרובות המאפשרות לאתרים אלה לשרת אינספור עובדים ומבקרים, אלקטרה לוקחת על עצמה גם את תפקיד המפתח והיזם בפרויקטים רבים. בתמצית, הקבוצה נשענת על 5 חטיבות מרכזיות של פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות, Facility Management, סחר, יזמות בנדל"ן וזכיינות.כיום מונה הקבוצה כ – 3,500 עובדים בישראל ו – 1,500 נוספים בפעילויות ברחבי העולם.. " הגיוסים הם מגוונים, החל מתפקידים טכניים, חשמלאים וכו' ועד תפקידי מטה והנהלה בכירה".

עודד עומל על תמהיל גיוס מגוון, הכולל חברות השמות, פרסום דרושים במדיה האינטרנטית, קשר הדוק ומתמשך עם מוסדות אקדמיים שונים, חבר מביא חבר ועוד . "יש אתגר אמיתי באיתור וגיוס של מועמדים לתפקידים הטכניים, כגון חשמלאים וטכנאי מיזוג אוויר."

עודד מתאר חברה משפחתית ומגוונת מאוד "יש כאן עובדים אשר נמצאים בחברה שנים רבות, לצד עובדים בתחילת דרכם, שרואית בקבוצה הזדמנות להתפתחות מקצועית ולבניית קריירה". דיברנו קצת על גיוון תעסוקתי ועודד שיתף ש "בתקופה בה קשה למבוגרים יותר למצוא עבודה אנחנו מזמינים אותם לפנות אלינו. אנחנו נהנים מהניסיון ומהבגרות שלהם, זהו שילוב מנצח עם עובדים צעירים יותר. ככלל, מהיכרותי עם חברות רבות בשוק הישראלי, אלקטרה בע"מ היא חברה המעודדת Diversity בפועל".

ניהלנו שיחה מעניינת על יצירתיות בגיוס, בניית צוות גיוס איכותי, מקורות גיוס ועוד .. היה מעניין ואין ספק שבקרוב נמשיך להנות כאן מהידע העשיר של עודד בתחום ..

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>