על שיתוף, גיוסים ושביעות רצון – סיכום שנת 2013

שנת 2013 הסתיימה לה ואנחנו שמחים להציג בפניכם מספר נתונים מעניינים

על ה Sharing שעשינו פה כולם יחד ..

השנה גוייסו דרך האתר עשרות מועמדים בתחומים הבאים: תעשייה וניהול, תוכניתנים, מכירות, כספים וכלכלה, שווק ופרסום , אדמיניסטרציה ומהנדסי מכונות ואלקטרוניקה.

לגייס זה מצויין אבל איכות הגיוס חשובה לא פחות לכן העברנו בין המגייסים מהאתר סקר ואנו שמחים להציג בפניכם את התוצאות המרשימות :

שאלנו מהי מידת שביעות הרצון מהמועמד אשר גוייס באמצעות האתר בנושאים הבאים:

מידת ההתאמה לתפקיד והרמה האישית של המועמד :

50% ענו במידה גבוהה מאד ו 50% ענו במידה גבוהה

שביעות רצון מהשתלבות המועמד בתפקיד :

75% ענו במידה גבוהה מאד ו -25% ענו במידה גבוהה

מידת מהירות תהליך הגיוס ביחס למקורות גיוס אחרים:

50% ענו במידה גבוהה מאד ו 50% ענו במידה גבוהה

התפיסה ש"יש מישהו המכיר את העובד שאתה מחפש" מתממשת כאן כל יום מחדש. ביומיום אנו מתמודדים עם עשרות – מאות קורות חיים אשר מגיעים אלינו ממקורות שונים רובם אינם רלוונטים למה שאנו מחפשים ובתוך העומס הזה אנו צריכים לאתר את המועמד המתאים לנו .

היום כולנו יודעים שהצלחנו ליצור כאן יחד מקום אחר .. מקום אשר קל לכולנו לאתר בצורה מהירה ומדוייקת את המועמד אותו אנו מחפשים וגם יודעים שהוא מומלץ ואיכותי כי צורף על ידי קולגה מקצועי. מאפשרים לחבר בין ארגונים המפטרים לאלו המחפשים בדיוק את אותם האנשים ובכלל לשתף לשתף ולשתף ..

פשוט לשתף – זו כל הרעיון .. פגשתי מועמד מרשים, קיבלתי קוח מומלצים, אני רוצה לקדם עובד איכותי שנאלצתי להיפרד ממנו ? מישהו מחפש אותו !  Sharing HR  עוזר להם להיפגש מהר יותר

מאחלת לכולנו שנה של שיתוף והצלחות משותפות  

נתראה ברשת ..

מיכל

 

 

 

 

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>