נעים להכיר – רינת כרמל מחברת GES

מכירים את הסרט/ספר "איך היא עושה את זה "  ?  השבוע פגשתי את הגרסה הישראלית :-)

את רינת כרמל פגשתי במשרדים של חברת GES בפתח תקווה. היא גרה בכפר ורדים, עובדת במשרדי החברה בעכו, פעם בשבוע נודדת בין המשרדים בפתח תקווה למתקן ההתפלה בפלמחים, מגדלת 4 ילדים ו.. נשואה לאיש צבא קבע במיל' שהפך לאיש הייטק שנוסע המון … וכמובן מנצחת על מחלקת משאבי אנוש בארגון תעשייתי מורכב!  

רינת כרמל מחברת GES

 לרינת זה בכלל לא היה ברור שהיא תהיה מנהלת משאבי אנוש, אבל איו ספק שהיא התחילה הכל מוקדם מוקדם ."התחלתי את הכל מוקדם" היא משתפת.. "נישאתי בגיל 20, ילדתי בגיל 23, בגיל 24 התחלתי לעבוד במנפאואר והתקדמתי מהר לניהול סניף, למרות שהייתי ממש צעירה" משם המשיכה רינת לתפקידי ניהול  אדמיניסטרטיבי. 7 שנים היתה במכללה האקדמית גליל מערבי ולאחר שגם שם נמשכה ועסקה לבסוף במשאבי אנוש, החליטה לעשות שינוי ולעבור לענף התעשייה אותו היא מאד אוהבת לתפקיד של ניהול משאבי אנוש .

 וקצת על החברה: GES נוסדה ב-1987 כחברת בת של טמבור ( "טמבור אקולוגיה" ) לאחר מיזוג בין שלוש חברות שעסקו במתן פתרונות בתחום המים.בשנת 2004 הועברה מטמבור לבעלות גרנית הכרמל.בשנת 2006 בוצע שינוי שם ל  GES.ובחברה עובדים כ 220 איש.

כשרינת נכנסה לתפקיד היא ארגנה מחדשה את המחלקה כולל בנית תהליכים, מיחשוב המחלקה והטמעה.  היא חברת ההנהלה היחידה בין 9 גברים. חברה מאד הטרוגנית והתפקידים מגוונים מאד . החברה פועלת בשני תחומים עיקריים:    פעילות בתחום המים ושפכים: תכנון, הקמה, מימון והפעלת מתקנים לטיפול בשפכים תעשייתיים וסניטרים, מתקנים לטיפול במים לתעשייה ומתקנים לטיהור והתפלת מים ו חטיבת הכימיקלים עשייה: ייצור, ייבוא ושיווק כימיקלים וחומרים מתקדמים לתעשיה.

" הגיוס וניהול המשאב האנושי הוא מורכב ומגוון: מהנדסים לצד עובדי ייצור, ותיקים מול צעירים, בעלי הסכמים קיבוצים מול חוזים אישיים ועבודה מול וועד עובדים שאיתו יש לי יחסים מצויינים"

"הקליק" היה מיידי, רינת מקסימה, מקצועית ומלאה בקצב. את האכפתיות שלה והדומיננטיות שלה במקום אי אפשר לפספס (שוב.. מדד מספר הדפיקות בדלת :-)  האהוב עלי ) היתה לי פגישה מרתקת ובעיקר מהנה !!!

את רינת תוכלו למצוא ב"קהילה שלנו" תחת השם GES

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>