נעים להכיר – מיכל לוין וסלי לוי מחברת שילב

טוב.. מזהירה מראש שזה עומד להיות קצת סנטימנטלי .. .

שילב היתה התחנה הראשונה שלי בתפקיד מנהלת משאבי אנוש לאחר חברת ההשמה בה עבדתי . אבל זה לא היתה סתם תפקיד ..זה היה סיפור אהבה שנמשך 7 שנים :-) , התחלתי כרכזת צעירה וסיימתי כחברת הנהלה. בשבילי לבקר בשילב זה לחזור הביתה ..

המשרדים עבר דירה והשתנו אבל האווירה נשארה כשהייתה, משפחתית, מלאת צבע וכיף .. תראו לי עוד משרד שהדקורציה העיקרית שלו היא בובות פרווה מתוקות .. כאלו שמעטרות בדרך כלל חדרי ילדים אבל פה ניתן למצוא אותן במשרדים של "גדולים" ..

האווירה במשרד של מיכל

בתוך כל האווירה הזו פגשתי את מיכל לוין וסלי לוי. מיכל לוין היא מנהלת משאבי האנוש של החברה וסלי רכזת גיוס, הדרכה ורווחה. שילב זו חברה שיודעת לשמר את האנשים שעובדים אצלה. כשהלכתי במסדרונות יכולתי לפגוש עובדים שעבדו עוד בתקופתי (לפני כמעט 7 שנים)

"רמת התחלופה אצלנו היא 25% והוותק הוא 3.5 שנים. זהו אחוז נמוך מאד עבור רשתות קמעונאיות",  מספרת מיכל ומשתפת ש"הסוד הוא בתפיסת המשאבי האנושי בארגון" ."ערך שימור העובדים הוא מרכזי ומתחיל מתפיסת הגיוס והפרופיל של העובדים הן בחנויות והן בתפקידי מטה, ממשיך במתן דגש על בניית תוכניות הדרכה ומסלולי קידום פנימיים וכך ניתן למצוא במשרדי המטה עובדים רבים שהחלו את דרכם כיועצי מכירה בחנויות הרשת" .

מיכל וסלי – שילב

את שילב הקימו שושי ואיציק אורן בשנת 74 כאשר נולד להם בנם השני והם נתקלו בבעייה של איתור מוצרים מתאימים לתינוק וגם לאימו והשאר היסטוריה …. שילב היום היא קבוצת חברות: רשת החנויות אותה כולם מכירים – כיום 53 סניפים + עוד 5 בדרך, ש"סק שהיא חברת היבוא וההפצה של החברה, Shilav-BK חברת האופנה וטיינילאב המפתחת, מייצרת ומשווקת צעצועים התפתחותיים רכים בכל העולם. סה"כ עובדים בחברה כ 680 איש .

מיכל התחילה את דרכה בתחום בחברת גולדמן בסניף הירושלמי. הצטרפה לשילב לפני כ 7.5 שנים בתפקיד רכזת גיוס, הדרכה ורווחה וצמחה לתפקידה הנוכחי . סלי התחילה ברשת גולף כעוזרת למנהלת משאבי האנוש ולאחר 3.5 שנים עברה לתפקידה בשילב. בראש המחלקה עומדת תמר אייל- סמנכ"לית משאבי האנוש.

ועוד קצת צבע …

מחלקת משאבי אנוש מאד דומיננטית בארגון ועומלת רבות על חיבור בין השטח-למטה ושביעות רצון העובדים ברשת. "חלק בלתי נפרד מהתפקיד שלנו הוא הסיורים בשטח. פעמיים בשבוע מוגדרים כימי שטח בהם אנו מבקרים את המנהלים והעובדים בחנויות וכך מאתרים צרכים ונשארים עם היד על הדופק" מספרת מיכל. "האוכלוסיה אותה אנו מגייסים היא מגוונת ולצד עובדים צעירים ניתן למצוא מבוגרים יותר . מיכל מפרטת ומוסיפה נתון מקסים שבחברה עובדים כ 120 עובדים מעל גיל 50 ! יש קושי באיתור עובדים המתאימים לדרישות שלנו ולכן גם בתהליכי הגיוס אנו מנסים לחשוב מחוץ לקופסה וכמובן כאמור לטפח ולשמר את העובדים הקיימים"

גם פה בא לידי ביטוי "מדד דפיקות בדלת " כאשר במהלך הפגישה דפקו נכנסו עובדים עם שאלה/ברכת חג/ תשובה ועוד.. .

היתה כמובן פגישה מרתקת עם מיכל וסלי המקסימות, עם הרבה נוסטלגיה, העלאת זכרונות וחוויות , חיבוקים ונשיקות … טוב.. הזהרתי מההתחלה שזה עומד להיות סנטימנטלי .. :-)

את מיכל וסלי תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת Shilav

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>