מפגש קהילת Sharing HR שהתקיים השבוע

ביום שני השבוע התקיים מפגש של קהילת Sharing HR  

לאחר שנים בתחום הגיוס ומשאבי האנוש והשתתפות בעשרות כנסים בתחום היה לנו חשוב שהמפגשים שלנו יראו קצת אחרת. אחרת במובן של מספר משתתפים מוגבל כדי שבאמת נוכל להכיר,תכנים הרלוונטיים בצורה ישירה ליומיום שלנו, אווירה לא פורמלית ומפנקת. משהו שיגרום לנו גם לצאת עם כלים לעבודה אבל גם ינתק אותנו  ויוציא משגרת המשרד הלחוצה. 

מקווים שהצלחנו …:-)

אז מה היה לנו ?

יצאנו מהעיר קצת והתארחנו בבית של איריס ברנע במושב בן שמן – מקום קסום !! עם תחושה כפרית וביתית. הבוקר התחיל בקבלת פנים מקסימה של הצוות הבית אשר פינק אותנו בארוחת בוקר מפרגנת. במפגש השתתפו עשרות חברים מהקהילה מכל התחומים: הייטק, אינטרנט, תעשייה, קמעונאות, תקשורת ועוד ..

יום כיף? בעצם כן .. היה גם כיף גדול חוץ מעבודה

התחלנו בקצת שיתוף שלנו אתכם על מה שקרה, קורה ויקרה באתר בעתיד הקרוב כולל טיפים לאיך להפיק "הנאה מרבית מהאתר" ..

 המשכנו להופעה מ ט ו ר פ ת של ערן שחר- "דר התלהבות" שהסביר לנו איך אפשר להתלהב ביומיום מהעבודה ומהחיים שלנו ובעיקר בעיקר הצחיק ו"שיגע" אותנו … תמונות מהמסיבה שערן עשה לנו שם נאסר עלי לפרסם כי הקהל אמר ש "יש דברים שלא עושים עליהם Sharing"  :-) …!!.

דרך אגב ערן מפרגן לחברי הקהילה הפעילים 15%  הנחה בהזמנת הרצאה/הופעה וכפי שהבטיח ישלח למשתתפים ממש בקרוב את הדיסק עם המוזיקה כדי שתוכלו לעשות מסיבה אצלכם בעבודה .. (אנחנו לא לוקחים אחריות על התוצאות :-)

אחרי ה FUN עברנו למוד קצת יותר רציני של עבודה. הגברת נירה פולני יועצת בכירה בחברת  DBM הרצתה על "איך לפטר ולהישאר בחיים" סיפרה על התהליכים בהיבט של התבנית אבל בעיקר התנהל הדיון סביב מה המקום שלנו כמשאבי אנוש בתוך התהליך ואיך לעשות את זה הכי נכון. (מי שמעוניין בתקציר המצגת מוזמן לפנות אלינו ונשלח לו)      

ולאחר הפסקה קלה של עוד קצת פינוקים  התחלקנו לקבוצות דיון תחת הנושאים הבאים:

קבוצת קמעונאות  HR4U-Retail  בהנחית דרור פאולאתגרים ו"כאבים" בניהול הגיוס ומשאבי האנוש ארגון מבוזר

קבוצת תעשייה HR4U-Industrial  בהנחיית ערן בן דב גיוס-  שימור עובדים ועוד אתגרים של מנהלי משאבי אנוש וגיוס בעולם התעשייה

מנהל/ת משאבי אנוש וגיוס … מוביל? מבצע?  בהנחיית מיכל סמואל- פיתוח יכולות ההשפעה שלי כמנהל משאבי אנוש על בארגון

הדיונים היו ממוקדים, עניינים ושיתופיים והמשתתפים יצאו עם הרבה ידע וכלים  

קבוצת הדיון בתחום הקמעונאות

קבוצת הדיון בתחום התעשייה

קבוצת הדיון בתחום פיתוח יכולות ההשפעה שלי כמנהלת משאבי אנוש

וקצת ממה שחלק מהמשתתפים אמרו וחוו:

יפעת קרמון מטבע: "היי מיכל ומיכל,   היה כייף, מיוחד ומעניין, מגוון מבחינת תכנים, מרתק להפגש לשיחות עם קולגות מארגונים אחרים וכמובן גם טעים."

טל גולדמן מ- Lease4u :  " היה מקסים!!! פעם ראשונה שבאמת ניהנתי מכנס מקצועי וגם לקחתי איתי משהו לדרך… חייבת לציין לטובה את האווירה והארגון!  הייתי שמחה להזדמנות ארוכה יותר לשיח בינינו ומקום לדבר על מה שכואב לנו/ קשה לנו בתפקיד."  

ענבל קובי ותהל רוי מ AT&T:  " מיכל&מיכל,  המון תודה על האירוח אתמול. היה מושקע עד הפרטים הקטנים ונהנינו מאוד. מחכות למפגש הבא."

לימור מ MATRIX עם אורלי מלתיכון בע"מ סוכנות מכוניות

סמדר יכימוביץ מ-Hotmobile: "למיכל והצוות שעמה, תודה. תודה על אירוח מקסים בתכנים, במקום באווירה ובכל מה שהיה וקרה…..אין ספק שמפגשים כאלו תמיד תורמים, ממלאים ומאווררים….מרגישים תמיד כי את עושה את מה שאת עושה עם כל הלב וחושבת על כל פרט ופרט……אין עליך! תמשיכי להיות יצירתית ולהוציא אותנו מהשגרה! כולנו אבל באמת כולנו מרוויחים ובגדול!!"

עם ליטל וסמדר מ Hotmobile

דקלה וורוניקה מהולנדיה

שרון כהן מסטימצקי : "  מבחינתי היה בוקר מהנה בהחלט. קצת הפוגה מהבלגן של השוטף. מינון טוב של צחוק ושחרור וגם תוכן. מאורגן יפה, אוירה טובה וטעים. מצפה לעוד כאלה. כל הכבוד !! " מורן עוז מנספרסו :" קודם כל שאפו על הארגון וההשקעה. עבורי אישית, המפגש הזה מאד תרם, גם מבחינת המרצים וגם מבחינת הקבוצת דיון"  

לימור רביד מיד-בן- צבי  : " תודה מיכל על המפגש. התכנים היו מעניינים ומפרים, האירוח היה מקסים ו…היה כיף לפגוש את הפנים שמאחורי החברות" 

באווירה כפרית

נהנים מארוחת צהריים מפנקת

מאי מ Photomania וענת מ Toga-Networks

תודה לכל המשתתפים והמפרגנים, היה לנו תענוג לארח אתכם
ואין ספק שעשה לנו "טעם לעוד "…

תודה מיוחדת לאיריס ועודד ברנע,לתמי מנהלת השיווק והמכירה ולגל מנהלת התפעול על האירוח המפרגן והמקסים !! 

המארחים המקסימים שלנו – איריס ועודד ברנע עם תמי מנהלת השווק

לאתר של איריס ברנע

לאתר של ערן שחר – ד"ר התלהבות

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה הכנסים והמפגשים שלנו - נפגשים בקהילה, חוויות שלכם מהאתר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>