נעים להכיר – מורן עוז מחברת Nespresso

 כשקפצתי לקפה במשרדי חברת Nespresso בפ"ת להכיר את מנהלת הגיוס מורן עוז ,המשמעות של לקפוץ לקפה קיבלה משמעות נוספת .. פה הקפה זה לב העניין'המקום כולו משדר חווית קפה .. תוסיפו את אווירת החורף (אמצע הסופה הגדולה) והרגשתי "אירופה" … עבורי כחובבת קפה זה היה פשוט תענוג ….

זה התחיל במטבח כשמורן הציעה לי קפה.  בדר"כ האופציות הן: נס/שחור/ קפה ממכונה. בנספרסו השפה היא אחרת …מורן הציעה לי שורה של קפסולות וטעמים ואז לפי הטעם שבחרתי וסוג הקפה, בחרה מורן את המכונה בה תעשה לי את הקפה ..  איזה פינוק ..

פינת הקפה …

כשהמשכנו פנימה לכיוון המשרדים נכנסנו לחלל גדול שהוא למעשה מחלקת השרות בה יושבים עשרות מוקדנים וביניהם מוצגים עשרות מכונות קפה צבעוניות בדגמים שונים והכל באווירה רגועה, צעירה כיפית ועם הרבה צבע.

נספרסו היא חברת בת של נסטלה כאשר המטה יושב בשוויץ ובישראל החברה מתנהלת מהמשרדים בפ"ת . החברה רק להזכיר מתמקדת במכירת מכונות קפה וקפסולות לצרכן הפרטי. הקפסולות נקנות רק דרך נספרסו ולא ניתן להשיגן במקום אחר. בישראל יש 4 חנויות בוטיק – 2 בת"א, פ"ת, ממילא-ירושליים ממש בקרוב גם בגרנד קניון בחיפה

החברה כאמור היא בינלאומית ומקפידה על אחידות בכל העולם. מורן מספרת כי " האחידות מתחילה ממש מהופעת המוכרים בחנויות ותסריטי השיחה עם הלקוחות .. כך שאם לקוח יכנס  לחנות בלונדון או בתל אביב החוויה שלו תהיה זהה" .. ובאמת כאשר אתה נכנס לחנות הממוקמת מתחת למשרדים בפתח תקווה אתה באמת מרגיש קצת בחו"ל, חוויה של ניתוק מהסביבה וכניסה לעולם מלא צבע.

מורן התחילה את דרכה בנספרסו לפני כארבע שנים כסגנית מנהל בחנות בכיכר המדינה בתל אביב, שם התאהבה בעבודה ובחברה. מיכל מנהלת משאבי האנוש ראתה את הפוטנציאל וברגע שהמחלקה גדלה הזמינה אותה להצטרף. החברה נמצאת בצמיחה ויחד אתה צרכי הגיוס ומשאבי האנוש. מורן כבר שנה בתפקיד כאשר בינתיים המחלקה גדלה והתווסף צוות נוסף. במסגרת תפקידה מורן מעורבת בתהליכי הקליטה והעזיבה, שימור עובדים, ניהול התקציב ועוד.

את נציגי המכירה הם מגייסים באמצעות מרכזי הערכה. המתקבלים עוברים הכשרה בת שבועיים-שלושה, לומדים את המוצרים ואת קונספט החברה ומתוגמלים בשכר גבוה יותר משאר המוקדים בסביבה. מורן משתפת ומציינת ש" כחברה בינלאומית מעניין להשוות את תחלופת העובדים במוקדים לשאר העולם ולראות את השונות בין המדינות השונות" .

רואים עד כמה מורן מחוברת ואוהבת את החברה וגם מאד מעורבת בתהליכים המתרחשים בה.. דיברנו על היתרון הגדול כאשר גדלים מתוך החברה לתפקיד משאבי האנוש .. "כאשר אני מגייסת נציגי מכירה או שרות אני יודעת בדיוק מה התפקיד והצרכים שלו כי הגעתי משם "

קפה וצבעים בחנות Nespresso

מורן המקסימה ! מתחתנת ביוני ולמדה כלכלה חקלאית ברחובות.. ההתלהבות שלה והאהבה שלה לנספרסו ועולם הקפה מדבקת … ! אין ספק שנקבע כאן סטנדרט חדש ל"קפצתי לקפה " ..:-)

 את מורן תוכלו לפגוש בקהילה שלנו

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>