נעים להכיר – שירן עומר מחברת ACITVIEW

בכמה משרדים שאתם מכירים מקבל את פניכם כלב מקסים המקשקש בזנב לכבודכם .. ? אז זו הייתה קבלת הפנים שציפתה לי במשרדים החדשים חדשים של חברת ACTIVIEW  בפתח תקווה.

תחושת הביתיות  המשיכה בפגישה עם שירן עומר מנהלת משאבי האנוש בחברה, למרות שהם ממש רק עברו למשרדים ניתן היה לראות את החשיבה שהושקעה ביצירת אווירה חמה ונעימה.

שירן עומר – ACTIVIEW

שירן התחילה את דרכה המקצועית ב APM  משם המשיכה לחברת טבע בנתניה,שם גילתה והבינה שאוהבת את תחום משאבי האנוש  כולו ולא רק הגיוס  ולכן אחרי שנתיים עזבה על מנת  להתמקד בתחום ומצאה את מה שחיפשה בטלדור כרכזת משאבי אנוש, התפקיד היה רחב וכלל עיסוק בדיני עבודה, ליווי עובדים ועוד ..

ל ACTIVIEW  הגיעה לפני כארבעה חודשים כשהייתה כבר בהריון, דבר אשר התקבל כאן בפתיחות (אמרתי לכם כבר שהחברה מצאה חן בעיני ? ) כששמעתי את זה הבנתי שמדובר כאן בחברה עם ראייה צעירה ומתקדמת.

החברה מתעסקת בעולם ה BI  והאינטגרציה והוקמה על ידי שני שותפים בשנת 2006 , כעבור שנתיים וחצי הצטרף אליהם גם המנכ"ל ויחד הם וגדלים כל שנה יותר ויותר.  כאשר  עובדי החברה ומבצעים פרוייקטים אצל  לקוחות שונים.

"כמנהלת משאבי אנוש יחידה בחברה בצמיחה נפלה בחלקי הזכות להיכנס לתפקיד שמאפשר לי לצקת תוכן ע"פ ניסיוני והשקפת עולמי ואני עושה הכל: מגיוס, קליטת עובדים, הדרכה, תהליך הערכת ביצועים , רווחה ועוד נושאים שונים במשאבי אנוש"

שירן מתארת חברה "בגובה עיניים", ששמה דגש על ההון האנושי ומייצרת שקיפות וכנות אל מול העובדים שלה. התפיסה המרכזית המובילה היא שהעובדים ירגישו חלק משמעותי מהחברה ותחושת שייכות אמיתית "זה המסר שהעבירו לי עוד בשלב ראיון העבודה ועם כניסתי לתפקיד למדתי שזו המציאות ולא רק סיסמאות" והיא מרחיבה " המנהלים שותפים פעילים בעשיה וחלק אינטגרלי מהפרויקטים. כמו כן, אנחנו מקיימים הרבה אירועים חברתיים שמאחדים את כולם יחד, הרבה העשרות מקצועיות, ממש על בסיס חודשי כי חשוב לנו לטפח את הצוות שלנו הן ברמה האישית והן המקצועית"

שירן שממש בקרוב תצא לחופשת הלידה, הגיעה כדי ללוות את החברה בתהליך הצמיחה שלה ומקבלת ברגשות מעורבים את ה"פרידה" ממנה בזמן חופשת הלידה .. למרות שאמרה שברור לה שתמשיך ללוות בשלט רחוק את הפעילויות ..

אז האיחולים הם כפולים – גם בהצלחה בתפקיד החדש והמאתגר ובטח בטח בלידה הקרובה של הבת :-)

את שירן ניתן לפגוש בקהילה שלנו תחת Actiview


הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>