נעים להכיר – מיכל כהן מחברת ICSC

הפעם נסעתי לבקר את מיכל כהן מנהלת משאבי האנוש של ICSC . החברה יושבת בסוף אזור התעשייה של נתניה במעין פארק משרדים קטן השונה מאד מהנוף התעשייתי שבסביבה.

מיכל כהן – ICSC

הכניסה למשרדים נותנת תחושה של קיבוץ קטן..(כך גם קוראים לו העובדים)  כאילו המשרד ממקום בתוך חצר והאווירה הלא פורמלית והמשפחתית מורגשת כבר מהשנייה הראשונה, כשהלכתי לי לאיבוד וקיבלתי עזרה אדיבה מכל מי שפגשתי בדרך..

 מיכל בכלל התחילה את דרכה כקונדיטורית ועבדה שנתיים בבן עמי הידועה בעוגות המדהימות שלה, הייתה מורה לשחייה, גרה בניו ג'רזי, למדה תואר ראשון במנהל עסקים ותיירות ורק אז גילתה את עולם משאבי האנוש . היא עבדה בחברת סטארטאפ התחילה באדמיניסטרציה וגדלה לתוך תחום משאבי האנוש שם. בחברה היא עובדת משנת 2002 (10.5 שנים) ואוהבת כל רגע.

הכניסה למשרדי ICSC

החברה מורכבת משתי חברות אוטופונט שהוא בית תוכנה ו ICSC  שהיא מרכז התמיכה והשרות של HP.  מיכל התחילה באוטופונט וב 2005 המחלקות התאחדו.

מיכל מספרת על תהליך גיוס מאד ייחודי ומאתגר. העובדים מתקבלים לאחר תהליך מיון קפדני ונטול פשרות הכולל הרבה מבחנים מקצועיים ואישיותיים ומסביב לכל אלה נבנה מערך הדרכה מובנה. מי שלא עובר את המבחן בציון מסוים פשוט לא מתקבל. כל זאת יחד עם  ה"תחרות" על כח אדם וגיוס מוקדנים בסביבה הגאוגרפית.

מיכל מציגה גישה מאד פתוחה ויצירתית של החברה בגיוס, הם פונים לאוכלוסיות שונות החל ממשוחררי צבא, סטודנטים, אימהות, חרדים ועוד . "האווירה מאד כיפית, צעירה והטרוגנית ולצד סטודנטים צעירים וחבר'ה אחרי צבא יש גם אוכלוסיה חרדית ואפילו נבנה כאן בית כנסת עבורם " .. מחייכת מיכל. "אתגרי הגיוס הם מגוונים משום שמצד אחד יש גיוס של אנשי תוכנה ומכירות לאוטפונט והמצד השני גיוס אינטנסיבי של עשרות עובדים לצוותי השרות והתמיכה בסטנדרטים גבוהים מאד!"

מיכל גרה במושב בסביבה והיא אימא לשלושה ילדים הורסים! שהתמונות שלהם מעטרות את קירות המשרד..

הייתה פגישה מקסימה אשר הופסקה רק בגלל ש"אין ברירה,  צריך לחזור לעבוד" אחרת היינו ממשיכות בדיונים על גיוסים, משאבי אנוש , כ"א  וגם על החיים :-)

את מיכל תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת ICSC 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי, נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>