נעים להכיר – ערן בן דב מחברת Tuttnauer

 ירוק שם בחוץ, כשיוצאים מתל אביב. ובתוך כל הירוק הזה פגשתי את ערן מחברת Tuttnauer היושבת באזור התעשייה של בית שמש בהר טוב. השמיים האפורים והנוף הירוק כבר הכניסו אותי לאווירה רגועה ואחרת וכך גם התנהלה הפגישה עם ערן . מצד אחד הרבה כניסות של עובדים, טלפונים ואווירת עשייה ומצד שני הרבה חיוכים, קפה ורוגע ..

הנוף בדרך למשרד של ערן ….

 החברה היא ירושלמית ותיקה שהוקמה לפני כ 87 שנה על ידי זאב טוטנהאור ז"ל. הכל התחיל בכלל מייצור נשק להגנה במקביל לעבודה בבית חולים הדסה. ביקשו ממנו בבית החולים להתחיל לייצר אינקובטורים ומשם הכל היסטוריה. היום מנהל את החברה הנכד  המכהן כמנכ"ל. עד 2005 100 איש והיום 330 איש כאשר 95% מהפעילות היא ייצור.

 מה מפתחים ומייצרים פה ? אתם מכירים את הקופסה שנראית כמו מיקרוגל אליה מכניס רופא השיניים את הכלים לחיטוי ? זה מה שהחברה עושה. עוסקת בפיתוח מכשירי עיקור, מספקים פתרונות לבתי חולים, לאספקה סטרילית ועוד …

 "בשבילי משאבי אנוש זו דרך חיים" מחייך ערן ואולי זה מסביר את המעורבות הרבה שלו בתחום: רכז אקדמי בחוג למשאבי אנוש במכללת ספיר ומרצה בתחום.

ערן בן דב

 ערן בן קיבוץ עין צורים עסק בכלל בחקלאות – בגידולי שדה וכשיצא ללימודים התאהב בעולם משאבי האנוש, חזר לקיבוץ והתחיל שם את דרכו המקצועית בתחום. ניהל 6 שנים משאבי אנוש בקיבוץ ובמפעל של הקיבוץ, אח"כ המשיך למועצה אזורית שפיר ל 3.5 שנים נוספות ומשם הגיע לכאן. ערן עובד בחברה 5.5 שנים ועשה שינוי מאד גדול בתחום משאבי האנוש בחברה, בנה תהליכי עבודה חדשים, הטמיע תפיסת משאבי אנוש מתקדמת והפחית את רמת התחלופה בצורה משמעותית.

 דיברנו הרבה על האתגרים של עולם התעשייה בארץ בהיבט של כוח האדם "עולם התעשייה מאד מאתגר, קשה מאד למצוא את בעלי התפקידים המסורתיים בתחום, כמו אנשי ייצור, פח, כרסמים ועוד. נסגרים בתי הספר בתחום uקשה לגייס עובדים חדשים. לכן אנו שמים דגש על שימור ויש כאן עובדים מאד ותיקים שנמצאים איתנו כבר עשרות שנים בנוסף, המפעל קולט עובדים מכל אזור השפלה המגיעים בהסעות "

 ערן חי בקיבוץ עם אשתו הילית, אמנית אשר ציוריה הצבעוניים והמיוחדים, מעטרים את קירות המשרד והיא גם בעלת סטודיו ועושה סדנאות בתחום. אבל לארבעה בנים ! מת על בישול וחולה חולה על מכבי תל אביב.

היה ממש כיף !!

 את ערן תוכלו לפגוש בקהילה שלנו

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>