נעים להכיר – הילה קובי מחברת Triumph

נחשו מה הכי משך אותי בביקור בטריומף.. ברור .. המחסן ! קרטונים מלאים באחד המוצרים החביבים עלינו .. כן כן .. חזיות ..והלבשה תחתונה :-)  ויסלחו הגברים שבחבורה.. למרות שהילה ציינה שיש גם הלבשה תחתונה לגברים .. אז ההנחה שהילה מפרגנת לכם ולעובדים שלכם מתאימה הן לגברים והן לנשים .. אבל עוד נחזור לזה אח"כ .

הילה קובי מטריומף

הילה, התחילה את דרכה בעולם המלונאות. התחילה בקבלה והתקדמה עד לניהול משאבי האנוש של המלון . .משם המשיכה לתחום ההייטק וב 10 שנים האחרונות היא מנהלת משאבי האנוש של טריומף.

הילה הסקרנית והפתוחה לשינויים קיבלה על עצמה גם את תפקיד מנהלת מערכות המידע של החברה. ממש למדה את העולם מראשיתו כולל תכנות, ניהול פרוייקטים והטמעת מערכת SAP . היא מחייכת ואומרת "תמיד טוב שלמשאבי אנוש יש קשרים עם מערכות מידע .." .

קצת על החברה שכולנו מכירים, סליחה בעיקר מכירות (למרות שיש גם מוצרים לגברים):

את ארבעת מותגי הליבה שלה רובנו מכירים :  Triumph®, sloggi®, Valisère®, HOM®.. חברת "טריומף ישראל" הוקמה ב- 1969 ושייכת לחטיבה האירופית של הקונצרן. החברה בישראל עסקה שנים רבות גם בייצור וכיום מתמקדת בעיקר  בשיווק והפצה של תוצרת טריומף המיובאת ממפעלי טריומף ברחבי העולם. הקונצרן מעסיק בעולם למעלה מ 36,000 עובדים ובישראל החברה מונה כ 100 איש ויושבת באזור המקסים של בית שמש .. הגיוסים מגוונים וכמובן האתגר הגדול הוא דיילות המכירה אשר מייצגות את החברה בנקודות המכירה ברחבי הארץ ובשתי חנויות טריומף.

היא גרה בירושלים ויש לה בת חיילת (לא ייאמן) . הילה מספרת על חברה מאד משפחתית ולפי מספר הכניסות למשרדה בזמן הפגישה שלנו, ניתן היה להתרשם מהגישה הפתוחה, החופשית עם החיבור והאהבה לצוות העובדים.

 במהלך הפגישה ושיחת נשים שהתנהלה בה עלה נושא הפרגון בהנחה לקהילה.. הילה ביקשה כמה ימים לקדם את הנושא וחזרה עם התשובה הבאה :

" כל ארגון החבר בקהילה המעוניין יישלח בקשה להנהלת Sharing HR  ואני אחזור אליכם לקבלת פרטי הארגון . אנו נקים אותו במערכת וכל עובדי הארגון, בהצגת כרטיס עובד, יזכו ב 20% הנחה. הקנייה יכולה להתבצע בחנות שלנו בי-ם או בהרצליה. פיזית בחנות או ברכישה טלפונית, באמצעות כרטיס אשראי "    כדאי !!!  

למימוש ההטבה  - שלחו אלינו מייל ואנו נעביר אותו להילה 

 אז המון תודה להילה על הפרגון ובכלל על הביקור המהנה.

הילה מזמינה אתכם לדף הפייסבוק של החברה לראות ממה אתם יכולים ליהנות

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>