נעים להכיר – גיל לב מחברת Retalix

"אין ספק שבתקופתנו גיוס גלובלי הוא משימה אפשרית, אבל הוא דורש מומחיות, ידע וחשוב לא פחות- זמן" .." משתף גיל ומוסיף בחיוך  "אלוהים יודע מה היה צריך לעשות לפני 15 שנים כדי לגייס מהארץ סמנכ"ל כספים בברזיל"   

גיל לב – חברת Retalix

 את גיל פגשתי במשרדי חברת Retalix ברעננה. הצלחנו להיפגש סופסוף בהפוגת סוף הקיץ אחרי גל גיוסים מאד גדול . גיל החל את דרכו בעולם הגיוס בחברת "עמדה" (נורית ברמן) והמשיך ל"נישה" .   "למזלי, יצא לי ללמוד מהטובים ביותר. למדתי מתודות מקצועיות באיתור מועמדים (Head Hunting), קיום ראיונות עומק ואבחון מועמדים, נחשפתי לתהליכים ארגוניים ולדרך בה צריך לנהל תהליכי גיוס. כיום אני מיישם את הידע שאגרתי בחברת ריטליקס שמציבה אתגרים אדירים והזדמנויות לא שגרתיות"

למי שלא מכיר ריטליקס היא חברת תוכנה בינלאומית המונה כיום כ 2000  עובדים היושבים בישראל ובעולם. גיל מתאר חברה דינאמית ומקצועית עם אנשים יוצאי דופן ומשתף כי זה "שילוב שאני מאוד נהנה ממנו"

 במסגרת תפקידו גיל נחשף לפעילות המטה ומעורב בפעילות הגלובלית המציבה אתגרים לא שגרתיים.  בשיחה סיפר גיל שיצא לו כבר לגייס בחו"ל בעבר והוא חשב שהוא מבין את הקשיים הטמונים בפעילות הזו אבל היומיום מוכיח לו שאין סוף לאתגרים " מעבר לקיום קשר עם תרבויות שונות (כל מי שעבד מול אוסטרליה, אנגליה וסין יכול להזדהות), מדובר על מתודות אחרות. אפילו ברמה הפרקטית של השאלות שאפשר לשאול, הדרכים בהם ניתן לאתר את המועמדים, ההבדלים המשפטיים בין כל מדינה וחשוב להבין לעומק לפני שמיישמים. כלים webיים (כדוגמת Linkedin) מאוד עוזרים אבל כשמדובר על גיוסים שוטפים ולא חיפוש ממוקד אחר מועמד בכיר, צריך להכיר גם אלטרנטיבות"

 כשביקשתי מגיל כמה טיפים למתמודדים עם גיוס בחול הוא שיתף ואמר ש"בעולמנו הטכנולוגי יש כלים חדשים המפותחים כל יום וגם המועמדים מבינים שחוקי המשחק משתנים אבל העצה הטובה ביותר שאני מרגיש בנוח להעניק היא: לשאול הרבה שאלות ולהיות פתוחים לתשובות. אנו חייבים ללמוד להשתנות ולהיות גמישים מספיק כדי לעמוד בשינויים שמאפיינים את עולם הגיוס הגלובלי. מי שיעמוד באתגר, יגלה עולם מלא וממלא, שאפשר להצליח בו ולהעניק ערך משמעותי לארגון. לשם לפחות אני שואף"…

 שאלות,תשובות וטיפים בתחום הגיוס הגלובאלי, תוכלו למצוא בפורום "מה קורה Hr global" בתוך האתר ….

וגם את את גיל ..ניתן למצוא שם תחת חברת Retalix

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>