נעים להכיר – מירי כהן מחברת ALBAAD

כשקבעתי את הפגישה עם מירי מעלבד לא ידעתי למה לצפות ממפעל למגבונים לחים, טיטולים, טמפונים .. ולכן כל כך הופתעתי כשנכנסתי למשרדי המפעל באזור התעשייה בקיסריה. גם מהאווירה המקסימה ובעיקר הופתעתי לשמוע עד כמה הנושא רחב ואיזו תעשייה משגשגת זו.

את פני קיבלה בעמדת הקבלה צלחת טמפונים….

מכבדים בטמפונים במפעל עלבד

מה שבדר"כ מוצנע אצלנו בתיק מקבל כאן הרבה כבוד :-) .חברת רוסתם בה עובדת מירי כבר שש שנים נקנתה על ידי חברת עלבד הבורסאית, לה יש מפעלים גם בארה"ב, גרמניה ואנגליה. מירי ליוותה את כל תהליך המיזוג והשינויים שהגיעו בעקבותיו.

מירי מספרת על חברה דינאמית ומרתקת המונה כ 400 עובדים והופתעתי לשמוע שלמעלה מ 90% מהם הן נשים! כולל תפקידי הניהול בייצור. וגם ההנהלה מורכבת רובה מנשים כולל המנכ"ל .

 מירי עבדה כשש שנים בקוקה קולה כרכזת משאבי אנוש ומשם המשיכה לרוסתם – עלבד. אי אפשר היה שלא להבחין עד כמה מירי בקיאה "בביזנס" של החברה והכי חשוב עד כמה היא מחוברת ואוהבת את המקום.

מירי מעלבד

בפגישה עם מירי הבנתי שאי אפשר לטעות לגבי הקצב שלה ושל החברה.  במהלך הפגישה מירי קיבלה טלפון אחרי טלפון, פתרה בעיות שצצו, נתנה מענה לעובדים שנכנסו למשרד ובתוך כל זה עוד הספקנו לדבר על עלבד, גיוסים, האתגרים שבניהול משאבי אנוש בתעשייה והרבה הרבה על החיים :-). מירי מתמודדת עם גיוסים של עובדי ומנהלי ייצור, אנשי איכות,תפקידים בכירים ועוד.

הפגישה הייתה קלילה, זורמת, דנמית ומרתקת, לצערנו נאלצנו לקטוע את הפגישה מקוצר זמן אבל הספקנו לתכנן גם פעילות ייחודית לחברות התעשייתיות שבקהילה שלנו  ונספר על הכל בהמשך.

 בהחלט למדתי בעלבד ש"טמפונים עושים באהבה" :-) 

 את מירי המקסימה תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת Albaad

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי, נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>