נעים להכיר – ענת בר יוסף מחברת פזגז איילון

המשרד של ענת בר יוסף מנהלת משאבי האנוש של פזגז איילון נראה באותו היום בדיוק כמו שאני אוהבת .. הרבה ארגזים והתרחשות :-)  ענת הסבירה שאלו ילקוטים שפזגז מחלקת לילדי משפחות נזקקות ברשויות השונות החוזרים לבית הספר לאחר החופשה.

ענת בר יוסף – פזגז איילון

פזגז איילון היא סוכנות מרכזית של פזגז. כל החברה עוברת שינויים רבים וכך גם ענת הגיעה לחברה לבנות את תפקיד משאבי האנוש "יש בהחלטה הזו משום הבעת החשיבות שהיא רואה במשאבי האנוש לעתידה של החברה" אומרת ענת.

כשהגיעה ענת לחברה גילתה מערכת שאנשים עובדים בה לטווח ארוך ועובדים עם נשמה גדולה ואהבה למקום. מהר מאד גם ההיא "נדבקה" ומעידה על עצמה " אני אמנם חדשה פה, אך חשה מאד מזוהה עם התרבות הארגונית, מלאת התלהבות מהתפקיד החדש, שכבר לא מרגיש לי כל כך חדש"

לענת יש 8 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש וקריירה מגוונת בתחום " את הקריירה התחלתי כמנהלת מש"א בחברת אלוט תקשורת, כשעוד הייתה סטארט-אפ ושם רוב התפקיד התמצה בבניה ובניהול מסות גיוס. בהמשך, עבדתי כמ"מ מנהלת מש"א בחברת וולטיר. לאחר מכן בטבע, שם נחשפתי לעולם ההדרכה כשעבדתי כרכזת הדרכה ופיתוח ארגוני. לאחר הפסקה של כמה שנים מעולם משאבי אנוש, הקמת משפחה וגידול ילדים, עבדתי כ- 4.5 שנים במרכז רפואי מאיר של שירותי בריאות כללית, כרכזת פמ"א (פיתוח משאבי אנוש), שם ניהלתי תהליכי גיוס, הדרכה, משוב והערכה והתעסקתי בכל ההיבטים "הרכים" של מש"א והיום אני כאן"

מהרגע הראשון ניתן לראות כמה ענת מלאת התלהבות ואהבה למקצוע ולמקום "אני מאד מאד אוהבת את מה שאני עושה….לא הייתי רואה עצמי באף מקום אחר כרגע ואני מרגישה שאני בדיוק איפה שאני צריכה להיות הן מבחינת הקריירה האישית, הן מבחינת סוג הארגון אליו הגעתי "

דיברנו הרבה על האתגרים והסיפוק בבניית תפקיד חדש ובהובלת שינוי, על הסיפוק שביצירה, על להיות אמא לשלושה ולעשות קריירה ביחד, על הדילמות בתפקיד .. אבל בעיקר דיברנו הרבה הרבה על החיים :-)

את ענת ניתן לפגוש באתר בקהילה שלנו תחת Pazgas-Ayalon

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>