נעים להכיר – סמדר וייצמן מחברת Ledico-Bosch

עד הפגישה עם סמדר במשרדים של חברת Ledico-Bosch בראשון לציון, הייתי בטוחה ש Bosch זה מקדחות .. (ובזה מתחיל ומסתיים הידע שלי על מקדחות J ..) ואז גיליתי שהחברה היא הרבה הרבה יותר מרק מקדחות… החברה עוסקת ביבוא ושיווק של מוצרים טכנולוגים – כלי עבודה, חלפים לרכב, ציוד למפעלים, מעליות, אנרגיה מתחדשת ועוד ועוד .. מכאן ניתן ללמוד על המגוון הגדול של התפקידים אותם מחלקת משאבי אנוש מתבקשת לגייס מאנשי תפעול, טכני,מכירות, שווק, שרות ועוד.

סמדר וייצמן מחברת Ledico-Bosch

כשאני מציינת בפני סמדר את האווירה הנעימה שיש במקום היא מספרת שהאישיות היא המרכיב המשמעותי עליו שמים דגש בגיוס העובדים "לפעמים אפילו נתפשר על ניסיון מקצועי ונכשיר" היא מוסיפה .

אחת המאפיינים הבולטים של החברה היא אוירת הצוות ותחושת ה"ביחד" וזה בא לידי ביטוי בהרבה עזרה בין המחלקות השונות, גם אם מדובר בתחומים שונים לחלוטין. לדוגמא, סמדר מספרת שהיא כרגע לבד במחלקת משאבי אנוש כי שתי שותפותיה נמצאות בחופשת לידה והיא שמחה שהצוות במחלקות מסביב מציע את עזרתו כאשר היא עמוסה. בכלל אי אפשר להתעלם מעד כמה סמדר מעריכה ואוהבת את החברה ועד כמה היא מאמינה ומעריכה את תפיסת המשאבי האנושי בה

 "האוירה אינטימית ומשפחתית, לצד העובדים הותיקים ניתן למצוא צעירים שעובדים 4-5 שנים  ורמת התחלופה היא נמוכה מאד" משתפת סמדר . אני מוסיפה שיתכן שאחת הסיבות המרכזיות היא ההיכרות המעמיקה של מחלקת משאבי אנוש וההנהלה עם העובדים ויצירת סביבת עבודה המעודדת חופש פעולה והעשרת עיסוק כפי שלמדתי בפגישה.

 החברה מעודדת קידום וניוד בתוך הארגון וכך לדוגמא עובדים רבים אשר התחילו כמחסנאים והגיעו למיצוי קודמו לתפקידי שירות. שמחתי מאד לשמוע שהתפיסה היא שגם בתקופה של קיצוצים לא מפטרים אם אפשר .

 סמדר נמצאת בחברה כשנתיים ונהנית מכל רגע !

ניתן למצוא את סמדר ב"קהילה שלנו" בשם Ledico-Bosch

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>