נעים להכיר – שרית קושניר מחברת USG Capital

הגעתי לבקר את שרית כשהיא בשיא ההכנות ל Happy hour השבועי של יום חמישי, המאד מושקע אם יורשה לי לומר .. רק מהתיאורים על האוכל ועל מה שהולך להתרחש שם שקלתי להישאר …:-)

החברה קיימת מזה 4 שנים בשוק הבינלאומי. החברה מונה כיום 120 עובדים במטה החברה בת"א ועוד 20 עובדים בסניף חיפה הצעיר,שנפתח לפני כ-5 חודשים. לחברה יש 5 סניפים פעילים בעולם:  אוסטרליה,מאוריציוס,לונדון,הודו,סינגפור,רומניה ועוד שני סניפים בשלבי הקמה ראשוניים. החברה מספקת שירותי מסחר בינלאומיים ללקוחותיה בכל העולם ב-14 שפות שונות.

שרית קושניר במשרדה

שרית מספרת שהמוטו העיקרי של החברה הוא לתת שירות מקצועי ללא פשרות ולהוציא את הלקוח מרוצה בכל מצב. בדרך זו,החברה מגדילה את כמות לקוחותיה באופן משמעותי מדי חודש וכמובן, משמרת את לקוחותיה הוותיקים.

"בגלל האופי המיוחד של החברה, ההון האנושי המרכיב אותה מגוון כצבעי הקשת ומורכב בעיקר מאנשים צעירים ומוכשרים.

הסניף בת"א הוא הסניף המגוון ביותר וכשמתהלכים במסדרונות ניתן לשמוע לפחות 10 שפות שונות. אנו מעסיקים אצלנו עולים חדשים/תושבים זרים ממדינות  כגון :יפן,ויאטנאם,ברזיל,ארגנטינה,ספרד,איטליה,צרפת,גרמניה,הולנד ועוד"

ובאמת, התחושה במקום היא אחרת, סוג של  "קפיצה קטנה לחול" וכאשר עשינו סיבוב במקום היה נחמד לשמוע יפנית לצד גרמנית, איטלקית ועוד..

"סביבת העבודה שלנו מאופיינת באווירה צעירה ודינאמית, בה לכל עובד יש את המקום שלו לבטא את עצמו ואת יכולותיו האישיות. בדרך זו אני שומרים על עובדים מאושרים,תפוקות גבוהות ואחוזי עזיבה נמוכים מאד" מוסיפה שרית

שרית עובדת בחברה כ 9 חודשים וניתן לראות עד היא אוהבת ומחוברת למקום.. לפני כן היא עבדה בחברת טאורוס טכנולוגיות כמנהלת גיוס ורווחה  ולפני כן כמנהלת משאבי אנוש במדיקל טאצ' קליניק ובחברת ההשמה ORS

אז בסוף לא נשארתי ל Happy Hour J  אבל אני בטוחה שאקפוץ שוב לבקר בהזדמנות קרובה …

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>