נעים להכיר – ליבנת ויעל מחברת הרץ

 עד היום הכרתי את הרץ כחברה להשכרת רכב שהלוגו שלה מככב בעולם כולו (160 מדינות) בפגישה עם ליבנת ויעל למדתי שהרץ היא קבוצת הרכב הגדולה בארץ וכוללת בתוכה גם את צמיגי מישלן, אוטוסנטר ועוד ..ומונה כ 2000 עובדים מתוכם 700 בהרץ ואוטוסנטר והשאר בחברות הנוספות.

ליבנת נמצאת בחברה כ 5 שנים, בעלת תואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת ת"א, בעבר ניהלה סניף של חברת השמה וכיום היא אחראית על תחום הגיוס,קליטה, לווי וייעוץ למנהלים, רשתות חברתיות והרשימה ארוכה… .יחד איתה עובדת יעל אלקובי שנמצאת בחברה כחצי שנה. יעל  יוצאת חבר הון אנושי,כחצי שנה בהרץ, בתפקיד רכזת גיוס, עוסקת בלווי מנהלים מתהליך הגיוס ועד לתהליך הקליטה, ואחראית למקורות הגיוס

יעל וליבנת מהרץ

 שמעתי מהן הרבה על החברה ושמחתי לשמוע על הדומיננטיות של מחלקת משאבי האנוש בחברה.

"המנהלים מכירים היטב את המחלקה ומשתפים אותה. המחלקה מובילה מהלכים ומעורבת מאד" מספרת ליבנת.

התפיסה היא קודם כל יחסי אנוש…. גם מקצועיות גבוהה לא תכפה על יחסי אנוש בעייתים וזה המסר בחברה.  הן מאמינות במדיניות "דלת פתוחה" ונגישות לכלל העובדים ולגרום להם להרגיש בנוח להתקשר.

את האוירה הזאת ניתן היה להרגיש כבר במסדרונות ובמבחר העוגיות שהוצעו לי J מייד שהתיישבתי.

בפגישה דיברנו על האתגר שבחיבור כל יחידות החברה אשר מפוזרות לסניפים בארץ .ועל "איך לגרום לעובד ששייך לסניף מרוחק להרגיש שהוא חלק מהרץ". " יש הרבה ניידות וקידום בין השטח למטה החברה, שמים דגש על החיבור למותג ועושים הרבה אירועי חברה" .. לדברי ליבנת " המשאב האנושי הוא המבדיל אותנו ממתחרנו, ומאפשר לנו להיות המובילים בתחומינו. על מנת לשמר את הייחוד שלנו אנו מטפחים, מלמדים ומשפרים את מיומנויות העובדים שלנו באופן שוטף"

 ואכן לפי התמונות במשרד ניתן להתרשם שיש הרבה פעילויות J  כמו כן בהיבט של הגיוס יש דגש על חבר מביא חבר ודף חברים פעיל מאד בפייסבוק בו חברים העובדים מרחבי הארץ.

 יעל וליבנת שתיהן אימהות לשני ילדים ונהנות מהאפשרות לשלב את האימהות עם העבודה במקום .

או במילים שלהן " עובדות קשה אך נהנות מכל רגע, העבודה מאד מגוונת, מקום העבודה נותן לנו הרבה מרחב ליצירתיות ולהתפתחות. והכי חשוב, בארגון שלנו שמים דגש על המשאב האנושי"

 ניתן לפגוש את ליבנת "בקהילה שלנו" תחת השם HERTZ

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>