נעים להכיר – איילת יודוביץ מחברת אלקטרה

המשרדים של חברת אלקטרה יושבים באזור התעשייה של נס ציונה, זו הפעם ראשונה שלי שם והוקסמתי מהאוירה במקום, האוירה הנעימה המשיכה גם בתוך הביניין והמשרד של איילת מנהלת הגיוס של כלל הקבוצה.

איילת ואני דיברנו ודיברנו ודיברנו .. הרגשנו שאנחנו מכירות שנים J ואולי זה המיוחד באיילת, היכולת שלה ליצור קשרים ולחפש את החיבורים.. וזה אחד הדברים שהיא נהנית ממנו באתר – היכולת להגיע לקולגות בצורה מהירה ..

במשרד של איילת מאלקטרה

עד הפגישה חשבתי שאלקטרה זה רק מזגנים J … לאחר הפגישה הבנתי שיש הפרדה בין אלקטרה מוצרי צריכה וקמעונאות לבין אלקטרה בע"מ. אלקטרה כיום היא קבוצה גדולה של מגוון חברות מתחומים שונים: נדל"ן, בנייה, הפעלה ואחזקת מבנים, מעליות ועוד. ומכאן גם המגוון הגדול של תחומי הגיוס: מחשמל, צנרת, אחזקה, הנדסאים  ועד מהנדסים.  אלקטרה למעשה קונה חברות ומשביחה אותן ומשמח  לשמוע שרוב הגיוסים הם למעשה תוספת תקנים בהמשך לצמיחה של חברות אלו.

 "מחלקת הגיוס מתמודדת עם עשרות גיוסים בחודש ויש יצירתיות רבה בניסיון להגיע למועמדים המתאימים. כמו למשל יצירת קשרים עם מכללות מקצועיות אשר אנחנו ממש מאמצים וכך קולטים בוגרים שלהם בצורה ישירה, מהלך שמאד מצליח לנו" .

 "הגעתי ממשאבי אנוש ולכן הראייה שלי היא ארגונית. אנחנו לא חברת השמה אלא החלק בארגון שעוסק בגיוס ומתמקד בטובת הארגון" משתפת איילת. "  גדלתי בתחום משאבי אנוש, התחלתי כרכזת צעירה בחברת אפריקה ישראל, משם המשכתי להורייזן טכנולוגיות כמנהלת רווחה ושימור עובדים. באלקטרה אני  כבר 11 שנה"

 בכל משפט ומשפט ניתן לראות עד כמה איילת, אם לשלוש מחוברת ואוהבת את מה שהיא עושה ואת החברה "אני רואה את המחלקה כנותנת שרות לארגון, הקבוצה הם הלקוחות שלי ואנחנו עובדים בתיאום מלא מול מחלקת משאבי אנוש "

 ברור שהפגישה לא הספיקה לנו לכלום.. והכרזנו שבהזדמנות הקרובה נפגש שוב .

 את איילת ניתן לפגוש בקהילה שלנו תחת "  electra-ltd "

וודאי שהפגישה לא הספיקה לנו לכלום.. והכרזנו שבהזדמנות הקרובה נפגש שוב .

 

 

 

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>