מדברים גלובלי – מפגש Sharing HR

" יום בהיר אחד יש מימון, שמחה גדולה בחברה ואז מתחיל האתגר " .. כך תיארה את הסיטואציה אחת מהמשתתפות במפגש שהתקיים בשבוע שעבר . אחד האתגרים המרתקים אך גם המורכבים הוא הגיוס "מעבר לים" של חברות ישראליות בעיקר אלו אשר מתחילות לפתוח סניפים בעולם ולפתע הניסיון שלך בגיוס בשוק ישראלי איננו מספיק כי יש צורך לגייס טאלנטים במדינות שבהן אין קשרים, יש חוקים אחרים והתנהלות שונה מול מועמדים.

את מירי גל בורט פגשתי לא מזמן. מירי בעלת ניסיון עשיר של ניהול משאבי אנוש בחול, חזרה לארץ לא מזמן עם הרבה ידע שהיא מבקשת לחלוק וכך נולד המפגש שהתקיים ביום חמישי האחרון והחלטנו לקיים מפגש אינטימי יחסית שיאפשר דיון מעמיק .. אז הגבלנו את מספר המשתתפים ל 20 ואנו מתנצלים בפני מי שלא אושרה הגעתו .

רות שקד מחברת SyberArk הזמינה אותנו להתארח במשרדים המקסימים שלהם בפתח תקווה ואין ספק "שדיברנו גלובלית " ..:-)

מפגש Sharing HR  - גלובלי

מפגש Sharing HR – גלובלי

התחלנו בסבב "אתגרים " וגילינו עד כמה כולנו באותה הסירה . הנושאים בהם דנו בהרחבה היו : ההתגברות על הפערים התרבותיים , מה קורה כשאין יישות משפטית במדינה בה אתה מגייס, דיני עבודה, שלבים בתהליך הגיוס, הגעה למקורות גיוס  ועוד (את הסיכום ניתן לראות בפורום באתר ). הדיון היה פשוט מעולה, ממוקד עם הרבה שיתוף וטיפים.

בסוף המפגש היה לנו ברור שיש צורך במפגש נוסף אותו נקיים לאחר החגים ..

חברים בקהילה?  אתם מוזמנים ליהנות מסיכום המפגש אשר מפורסם בפורום

תודה לרות ולצוות סייבר ארק, תודה ענקית למירי על הובלת הדיון וכמובן תודה לכל המשתתפים על הפתיחות וה Sharing ..

נתראה במפגש הבא

מיכל וצוות האתר

 

 

ביום חמישי האחרון

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה HR GLOBAL, הכנסים והמפגשים שלנו - נפגשים בקהילה, כללי.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>