הצצה לכנס "חושבים אחרת " – 17/06

אולי זה היה בגלל הקאווה על הבוקר ? לפעמים אתה לא תמיד יודע לשים את האצבע על הדבר הזה שיש באוויר וגורם להצלחה של אירוע, פעילות ובמקרה שלנו כנס .. אבל כנראה שהתשובה טמונה בשילוב של עשרות אנשי משאבי אנוש וגיוס מארגונים ותכנים מקצועיים ורלוונטים , מקום יפה-יפה, אוכל מעולה, שיח מקצועי והרבה הרבה Sharing ..

במפגש התארחו עשרות ארגונים מענפים ותחומים שונים , כאלו שמכירים כבר ומגיעים לכל מפגש וגם חדשים אשר לא מכירים את הפעילות והשילוב היה מרתק. רוח היום הייתה "לחשוב אחרת" , כיצד אנחנו אנשי משאבי האנוש והגיוס בארגונים יכולים ליצור שינוי אמיתי בארגונים שלנו הן ברמה המקצועית והן התפיסתית.

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר עשירה ומפנקת (מדהימה!) של חברת Munier אשר השתלבה מקסים בחלל היפהפה של הסוקה בתל אביב ואת היום כולו (וגם את שלב תכנון היום כמובן) ליוותה שחף מחברת אורין קיסריה אשר דאגה שהכל יהיה מתוקתק והפעם גם הצליחה להפתיע אותנו במתנה יוצאת דופן  (פירוט בהמשך :-) ) ..

ארוחת בוקר מפנקת - Munier

ארוחת בוקר מפנקת – Munier

ואז התחלנו …

ד"ר נועם פיינהולץ ריתק אותנו בהרצאה נפלאה וחוויתית בנושא "העברת מסרים בצורה אפקטיבית."

ד"ר נועם פיינהולץ

ד"ר נועם פיינהולץ

 

נועם נתן לנו טיפים לאיך להעביר את המסרים שלנו בצורה מדוייקת כדי שבאמת יהיה מי שיתפוס את "הכדור" בצד השני (מומלץ !!)

 

לאחר הרצאה חוויתית שהעלתה חיוך על פנינו "צללנו" לתכנים המקצועיים של היום.

sharing hr, michal magen

דיון בנושא העסקת אנשים עם מוגבלויות

החלק הראשון התייחס לנושא הכל כך חשוב של העסקת אנשים עם מוגבלויות כאשר מטרת המושב הייתה לשמוע כמובן מה החוק אומר ואכן עו"ד מיכל זמיר פולני הסבירה לנו מה אומר החוק היבש  אבל היה חשוב לנו גם לשמוע איך עושים את זה נכון , ריקי גולדרייך מנהלת משאבי אנוש ב HP Software ואורלי לוזובר סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת סמלת סיפרו  ושיתפו בפתיחות על התהליך בארגונים שלהן , על ההצלחות בגיוס אבל גם על חוסר ההצלחות, האתגרים והקשיים ואיך הצליחו לגבור עליהם . לדיון הוסיפה מאד מאיה אוסלנדר מחברת המשקם אשר נתנה טיפים רבים מניסיונה בעבודה מול אנשים עם מוגבלויות החל מאיך מסתכלים על קורות החיים, דרך פרסום המודעה ועד ראיון העבודה עצמו.  שאלות רבות הועלו – היה דיון מרתק !

משם עברנו להרצאה בנושא מיתוג מעסיק. 

רז מצנע - מיתוג מעסיק

רז מצנע – מיתוג מעסיק

רז מצנע דיבר איתנו על נושא מיתוג המעסיק, איך ניגשים לזה , איך עושים את זה לבד כשאין משאבים ולמה זה נהיה יותר ויותר חשוב. בסביבה של ימינו כשהתחרות על מועמדים טובים שוחקת אותנו אל מול המתחרים לדברי רז אנו חייבים להפעיל גישה שיווקית שתחדד ותמנף את ההזדמנות שיש לארגון שלנו להציע.   איך מתחילים? מה צריך לקחת בחשבון? ואיך מגייסים את המנהלים לתהליך?

מכאן המשכנו כמיטב המסורת לקבוצות ה Sharing . הפעם את הדיונים הובילו מומחים בתחומם :

מירי גל בורט בנושא גיוס גלובאלי

שושי דולב בן ארי בנושא המעבר מ HR  לשותף אסטרטגי בארגון

וגיל שפירו שהציג בפני המשתתפים בדיון את שיטת ה Distruption

קבוצות Sharing

קבוצות Sharing

כמו תמיד המעגלים אפשרו לנו לנהל דיון בקבוצות ממוקדות תחומים, ללמוד אחד מהשני ולהכיר .

(לפרטים על המנחים אתם מוזמנים לפנות אלינו)

 

 

 

היה יום מקסים , מרתק עם הרבה אווירה טובה ונכונות לSharing. הרבה תודה אנו צריכים לומר לסוקה על האירוח הנפלא, לחברת מרקטיר על המתנה הכייפית, לקייטרינג Munier  אשר פינק אותנו  בצורה יוצאת דופן וכמובן לשחף מחברת אורין קיסריה שליוותה את ההפקה ושדאגה להפתיע את כולנו במתנה מטורפת ויוצאת דופן – לילה חינם במלון בוטיק לכל אחד מהמשתתפים – מלון אירופה 1917 !!!! 

תודה גדולה לכל עשרות המגיעים , תודה על ה Sharing  והתרומה שלכם ליום המיוחד שעברנו

נתראה בכנס הבא ..

מיכל וצוות האתר 

לצפייה בתמונות הכנס 

כנס Sharing HR

כנס Sharing HR

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה הכנסים והמפגשים שלנו - נפגשים בקהילה, כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>