נעים להכיר – עדי חברוני מחברת Auto-Cool

זוכרים את התקופה שהמזגן ברכב היה "לעשירים" בלבד :-) ?

לא אשכח את הטיול המשפחתי שלנו לסיני  כשהייתי ילדה: רכב קטן, זוג הורים, שלושה ילדים קטנים וכלבה אחת לא קטנה  בכלל שהתרוצצה בינינו..וכל זה בלי מזגן .. נשמע מאד לא הגיוני בתקופתנו ..

אוטו-קול היתה החברה הזו, זו שהתקינה את המזגנים ברכבים פרטיים בארץ. החברה הוקמה לפני 32 שנה, התחילה כבית מלאכה קטן שהרכיב מזגנים ולאט לאט התפתחה  החברה לצד התפתחות התחום.

היום החברה יושבת באזור תעשייה סגולה בפתח תקווה ועובדים בה כ 90 איש ושם פגשתי את עדי חברוני המקסימה.

מוסיקה ופרחים במשרד של עדי

הבעלים חיים רווה הוביל את התפתחות החברה. החברה גדלה והיום היא מפתחת, מייצרת, מתקינה ומייצאת לחו"ל מזגנים לרכבים ודלתות ומדרגות חשמליות לרכבים: רכבי נכים, היסעים, מוניות שרות, טיוליות, רכבי שטח צבאיים ועוד. הלקוחות הם למעשה בעיקר יבואני רכב ובוני רכבים אשר עושים השלמות של אבזור לרכבים בארץ ולכן חלק מעובדי החברה יושבים בבית הלקוח שם מתבצעות ההתקנות בפועל. כיום החברה חולשת כ- 70-80% מהשוק המקומי וכאמור מייצאת גם לחו"ל.

לפני כארבע שנים הצטרף מנכ"ל אשר לקח את תהליכי העבודה קדימה ואז גם עדי הצטרפה להקים את מחלקת משאבי האנוש.

עדי מספרת כי " מה שמאפיין את הארגון שבמקביל לצמיחת והתפתחות החברה נשאר גרעין גדול של ותיקים הנמצאים למעלה מ 20 שנה בחברה עם הרבה ידע. כיום האתגר שלנו הוא ניהול הידע  ושינוי התפיסה הניהולית והתרבות הארגונית של החברה"

איך עושים שינוי כזה כאשר נשאר גרעין ותיק גדול?  שאלתי את עדי. ותשובתה היתה כי  "השינוי הוא יסודי אבל בקצב שמתאים לחברה" בנוסף הוסיפה עדי כי "אחד מיעדי החברה הוא לקלוט צעירים, להכשירם ולטפח אותם בתוך החברה – לבנות את הדור הבא" .

עדי עבדה 7 שנים בחברת ההשמה של  ST HR (אסתר מריאן), למדה תואר שני בלימודי משפחה. דיברנו קצת על המעבר מחברת השמה לארגון  ולדבריה "האתגר העיקרי שבמעבר הוא ההבדל בין גיוס ללקוחות שונים לבין גיוס לחברה שלך "  עדי מספרת על הרבה לימוד עצמי, האתגר בניית תוכנית עבודה שנתית וליווי המנהלים וכמובן אתגרי הגיוס בחברה שמשלבת גיוס של מהנדסים לצד עובדי ייצור ומנהלים, בחברה בה העובדים משלוש דורות שונים ואת כל זה היא משלבת עם שלושה ילדים – בנים בני  1,4,7 .

היתה פגישה כיפית ומעניינת, נזכרתי שוב כמה אני אוהבת תעשייה, להסתובב בין אולמות ייצור של בתי מלאכה ומפעלים ולראות כיצד מייצרים את הדברים שאנו פוגשים ומשתמשים בהם ביומיום ולא עוצרים לחשוב שיש שם מישהו שמפתח, מייצר ומרכיב אותם …

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>