לבחור את האדם המתאים ביותר לארגון שלנו – בואו לפגוש את ה-Analyzer

כמה פעמים אנחנו פוגשים מועמד שעל פניו מבחינה מקצועית יש לו את כל מה שצריך אבל אנחנו לא בטוחים שהוא מתאים ל"רוח" הארגון שלנו ?

מה חשוב לכם אצל המועמד, פרט לניסיון שלו? תחרותיות? שירותיות? הישגיות? תארו לכם שלמאגר המועמדים לתפקיד מצורף  גם דוח ובו פירוט חוזקותיו וחולשותיו של המועמד, סביבת העבודה וסוג התפקיד המתאימים לו ומעל הכל מידת התאמתו לפרופיל הארגוני והתפקידי שאותו אתם מחפשים

להתאים את מניעי המועמד לאופי הארגון כפי שהוא בפועל

לא מזמן פגשתי את אבנר קול מחברת Analyzer שסיפר לי על כלי מיון חדש ומאד מבטיח. " הכלי, שפותח לאחר מאמץ מחקרי ארוך בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה זמין היום ברשת, הוא קל להפעלה, מדויק, אחר בחוויית המשתמש מכל כלי המוכר לכם ועלותו היחסית נמוכה ביותר" מספר אבנר ומוסיף ש "הכלי מקל מאד על תהליך מיון המועמדים והוא עושה זאת על על פי השוואה בין המועמד ובין הפרופיל של העובדים המתאימים ביותר, או המצטיינים באותו התפקיד בארגון המגייס. המטרה היא להתאים את מניעי המועמד לאופי הארגון כפי שהוא בפועל, בדגש על חיפוש תכונות של המועמד שיהיו דומות לאלה הקיימות אצל העובדים המתאימים ביותר באותו התפקיד"

 מנוע מיון עובדים המנבא הצלחה בתפקיד ולא רק מערכת מיון התומכת בהחלטה

לדברי החברה, מערכת ה-Analyzer-שלא כמו מערכות קיימות אחרות שהינן תומכות החלטה בלבד- נבחנה במחקר מדעי ארוך בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה ונמצאה כמערכת אשר מסוגלת לנבא התאמה והצלחה של המועמד בעבודה. המחקר מצא כי במדגם גדול של עובדים, ממספר חברות שונות הייתה הלימה של 91% בין הערכת המנהל לתרומתם של העובדים לארגון ובין מידת התאמתם או אי התאמתם לפרופיל הארגוני שנמצא על ידי מערכת ה- Analyzer.

"יחודו של הכלי טמונה בהתאמה של המועמדים הדומים ביותר לעובדים שמדדי הביצוע שלהם בתפקיד הינם הגבוהים ביותר בחברה. ה- Analyzer  בודק את ההתאמה הזאת באופן אובייקטיבי  ומסוגל לדרג את כל המועמדים לתפקיד על פי מידת התאמתם וסיכויי ההצלחה שלהם" משתף אבנר .

אחד הנהנים מהמערכת הוא  אייל נאור סמנכ"ל מערכות מידע ומשאבי אנוש ב- G4S: "כשאנחנו צריכים לגייס סיירים או מוקדנים, נדמה לנו שצריך לגייס עובדים עם תכונות כאלה או אחרות. זה יהיה מאוד נחמד לומר למשל שמוקדן צריך שתהיה לו יכולת עבודה בצוות. Analyzer השאירה אותי המום: היא הראתה לי שהמצטיינים שלי בפועל הם לא אנשים שאוהבים לעבוד בצוות אלא אינדיווידואליסטים. נפקחו לי העיניים וראיתי שזה נכון: מוקדנים שיכולת העבודה בצוות בלטה אצלם גם יוצאים להרבה הפסקות ביחד ומדברים הרבה… ולכן אתה עוצר הכל וחושב שאולי כל הגישה שלך לא נכונה."

אין תשובות לא נכונות …  

המיוחד ויפה במערכת הוא שאין ב- Analyzer תשובות נכונות או לא נכונות ותהליך המילוי שלו פשוט ידידותי ויכול להתבצע מכל מחשב המחובר לאינטרנט. עובד שיימצא לא מתאים לארגון מסוים, בהחלט יוכל להתאים לארגון אחר. לכל ארגון תרבות ופרופיל ארגוני המאפיינים אותו ולכל תפקיד מאפייני תפקיד ייחודיים. ה- Analyzer יאתר את הפרופיל הייחודי שלכם, אך בד בבד תוכלו גם להשפיע על הפרופיל הארגוני ולשנותו ע"י בחירת מועמדים שהפרופיל שלהם  מתאים לדעתכם לתכונות הנדרשות להצלחת הארגון ולהצלחה בתפקיד.

לדברי אבנר " אין ספק השיטה מסייעת, הלכה למעשה גם למועמד וגם למעסיק. אף עובד לא אוהב לגלות לאחר שהתחיל לעבוד שהוא לא מתאים למקום עבודתו, ושהוא לא יחזיק בו מעמד לטווח הרחוק. עובד, כמו מעסיק, מחפש מקום שיהיה מתאים לו. השימוש ב- Analyzer יסייע למצוא התאמה מרבית בין המועמד לארגון עוד בטרם ראיון ראשון ובכך חוסך לשני הצדדים זמן, כסף ואכזבות מיותרות. "

מאד מעניין לנסות את המערכת – עכשיו מוענקים לכם, חברי קהילת Sharing HR  שלושה חודשי התנסות בחינם לחצו כאן לקבלת ההטבה 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי, קפצו לקפה,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>