נעים להכיר – צוות AT&T

איירפורט סיטי, הרבה בניני משרדים והכל נראה אותו הדבר.. אבל איכשהו ב AT&T מצליחים לשמור על אווירה קצת אחרת במשרדים, נעימה ונינוחה והתחושה התחזקה עוד יותר כשפגשתי את תהל וענבר ממחלקת הגיוס .

ענבר ותהל מ AT&T

Interwise  הישראלית נקנתה לפני  5 שנים על ידי AT&T העולמית. המוצר הראשון שלה היה  מוצר המאפשר ביצוע שיחות וועידה מבוסס Voip . לאחר הקניה AT&T החליטה להקים את מרכז הפיתוח בישראל והוא היחידי מחוץ לארה"ב.

תהל וענבר מספרות על חברה תנופת צמיחה גדולה, מ- SU קטן שמנה 60 איש ל 600 ותוך שלוש שנים אמורים לגדול ל 1000 איש. רק בשנתיים האחרונות גויסו 180 איש כל שנה.

"קצב הצמיחה מאתגר מול שימור המשפחתיות, אין פורמליות , אין מזכירות , כל אחד עושה את התפקיד שלו .יש אופי של מרכז פיתוח בתוך חברה גדולה " משתפות תהל וענבר ומוסיפות: "את המועמדים מושך הרעיון של חברה גדולה ויציבה ומצד שני בצמיחה עם חשיפה לטכנולוגיות החדשות ביותר. יש חיבור אישי גם בראיון העבודה. העיניין בלהקים משהו מאפס , להשאיר את  החותם שלך" והן מוסיפות ש "חשוב לנו לנייד בין התחומים וכך ניתן גם לשמר את האנשים הטובים, כי הרבה פעמים אפשר להשתלב בתפקידים אחרים בתוך הארגון"

אתגר נוסף הוא נושא הטכנולוגיה החדישה, " אנו עובדים עם הטכנולוגיות החדישות ביותר, אין הרבה בשוק ולכן אנחנו מלמדים ונותנים הכשרות, "מקסים לראות איך ראשי הצוותים מקימים ממש מאפס צוותים מקצועיים. וכמגייסת כיף לראות שגיוס נכון שלך עזר להקים צוותים מתחילים אשר מתמקצעים ומתקדמים לתפקידי ניהול בחברה" .

הארגון מאד מעריך ומעודד משפחתיות, באים לקראת העובדים וכך יש אפשרות לשלב ימי עבודה ארוכים יותר וקצרים יותר, קשרי קהילה .חברה חמה ומשפחתית. ובכלל הן מספרות על חברה מאד נשית .. הרבה נשים בתפקידי מנהלות צוותים ובתפקידים בכירים ..אין ספק .. גישה מרעננת !!

את תהל וענבר המקסימות פגשתי בפעם הראשונה במפגש ה Sharing  שקיימנו לא מזמן, זה לא הספיק לנו אז קבענו לעוד קפה .. גם הפעם הן היו מקסימות והיה כיף להכיר קצת יותר :-)

את ענבל ותהל תוכלו לפגוש בקהילה שלנו

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>