נעים להכיר – צוות משאבי אנוש וגיוס של חברת מילגם

איך אני יודעת שהאווירה הנעימה במקום היא אמיתית ? מרגישים את זה מיד בכניסה.. אני שמה לב לאופן בו מקבלים אותי עוד בדלת הכניסה, איך כל מי שעובר לידי ורואה שאני ממתינה שואל אם מטפלים בי, אם אני רוצה לשתות ועוד .. וכך זה היה בביקור שלי במילגם :-)

השם מילגם נשמע לכם מוכר?.. גם אם לא, אתם כנראה מכירים היטב .. אני בטוחה שלא פעם נעזרתם בשרות שלהם ששילמתם מסי עיריה או אפילו השתמשתם בפנגו – אפליקצית החניה .כך אני גיליתי שאני מכירה את שרותי החברה ואפילו טוב.

שרית, יעל, שיר ושלומית ממילגם

את שרית בר און פגשתי כשהיתה מנהלת משאבי אנוש של אייס, היה כיף גדול לפגוש אותה אז ועוד יותר עכשיו. שרית הצטרפה להוביל את צוות מחלקת משאבי האנוש לפי כ 4 חודשים ואם יורשה לי לומר התחושה היא שהיא שם הרבה יותר זמן.. אולי זה בגלל האווירה המגובשת של הצוות, החיוכים ואולי זה בגלל הפעילות הרבה שהספיקה להכניס בזמן שהיא שם. התוכניות הן רבות וכוללות תוכנית הדרכה, ניהול ידע, הקמת תשתיות הדרכה , בתי ספר למנהלים ועוד ועוד ..

מילגם היא חברה המספקת שירותים מוניציפאלים לרשויות מקומיות בענפי הגביה והמים.בנוסף לחברה יש חברות בנות כמו: "פנגו", מילגם חניה סלולרית, "מטרופולינט", המספקת מע' מחשוביות לרשויות מקומיות, "מילגם קול", המפעילה מוקדי שירות לקוחות טלפוני ועוד…..

 שרית מספרת כי " החברה מונה כ –  1300 עובדים החל מפקידי שרות וגבייה, דרך תפקידי מטה, מתכנתים , אדמיניסטרציה ועד שרברבים ! כך שהאתגר במחלקת הגיוס הוא גדול" ומשתפת קצת על אופי החברה:  " החברה ותיקה ויש עובדים שנמצאים בחברה כבר שלושים שנה. המנכ"ל עצמו התחיל את דרכו המקצועית במילגם וצמח לתפקיד המנכ"ל. הצוות מספר כי " האוירה בחברה משפחתית, נעימה, נטולת אגו, המנכ"ל מסתובב כל הזמן, מחובר ומכיר את כולם"

צוות המחלקה המקסים ומלא האנרגיות כולל את יעל ענבר שנמצאת שלוש וחצי שנים בחברה והגיעה מאדם מילוא, שיר רותם – שנתיים וחצי, בוגרת מנפאואר ושמרית בוזגלו, החדשה שבחבורה, בוגרת חבר שהצטרפה לפני כשבוע בלבד. המחלקה כוללת גם גם אורנה גורדון מזכירת המחלקה ואלירן אריאלי מנהל הדרכה.

 האמת? היה ממש כיף לפגוש ולהכיר,  נשמע ארגון  מתפתח, מעניין ובעיקר שמח :-)

את הצוות תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת MIilgam

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>