נעים להכיר – שרי וטלי מחברת EMC

מה בין מיזוגים, רכישות גיוס ומשאבי אנוש ?

איך היומיום שלך מתנהל כשמחלקת התמיכה המטפלת במחשב שלך נמצאת בכלל בהודו ? :-)  כשמערכת הגיוס צריכה להתאים לצרכים בכל מחלקות ה HR בסניפי החברה בעולם?  ואיך להסביר למנהל מחו"ל שמה שהוא מחפש לא קיים בארץ ?

את טלי בלטר ושרי שירין פגשתי בעיצומו של יום לחוץ כשהמשרד היה עמוס בחומרים לקראת ירידי התעסוקה הקרבים, מה שלא השפיע על החיוכים והאנרגיה שהן משדרות… שרי  מנהלת הגיוס של מרכז הפיתוח בישראל – Israel  EMC COE – “Center of Excellence” , מגיעה עם רקע עשיר בהובלת משאבי אנוש וגיוס גלובאלי בחברות כמו מוטורולה וקומברס. טלי  Israel HR Recruitment & Sourcing Specialist, עובדת בחברה למעלה משנה ובעלת ניסיון של כ -4 שנים מחברת SQ-Link בתפקידים שונים בתפקידה האחרון ניהלה center  CV של 10 רפרנטיות גיוס.

בארץ עובדים בחברה כ 1000 איש: בהרצליה במרכז הפיתוח, בבאר שבע כ 70  ופ"ת שם נמצא מרכז השיווק והמכירות.

מה שמאפיין את החברה הוא העיסוק המרכזי במיזוגים ורכישות. חברת EMC  עוסקת ברכישת חברות המפתחות טכנולוגיות בתחום ה Security וה Storage. היא רוכשת סטארטאפים ומשלבת אותם בתוך EMC  תוך שמירה על הייחודיות שלהם. חלקם נשארים עצמאיים וחלקם משתלבים ממש בתוך החברה. "המורכבות בגיוס אצלנו הוא הגיוס לקבוצות בעלות אופי שונה זו מזו " .משתפות טלי ושרי.  " האתגר הוא לקלוט חברות צעירות ולשמר את הייחודיות שלהן יחד עם ההשתלבות בתוך EMC. התפקיד שלנו הוא ללוות את תהליך המיזוג, לשמר את העובדים בתוך "הבית החדש" , לשמור על ה DNA שלהן כדי שימשיכו לצמוח ולהתפתח"

דיברנו הרבה על האתגרים בניהול הגיוס ומשאבי אנוש בחברה גלובאלית  וטלי שיתפה  "שלעיתים מנהל מחו"ל מבקש שנגייס עבורו עובדים בארץ. ישנה שונות בפרופיל המקצועי והרקע של העובדים במקומות שונים בעולם, התפקיד שלנו הוא להסביר ולעשות התאמה בין הגדרות התפקידים המגיעות מהמנהל בחול לבין ההיצע ופרופיל העובדים בישראל וכמובן למצוא לו את המועמדים המתאימים ביותר"

כשביקשתי מהן להעביר את החוויה במקום, התשובה הייתה מהירה וברורה :-)  "אווירה של סטארט אפ עם גב של חברה גדולה. כאשר ניתן לפגוש צעירים שרק סיימו את הלימודים מול עובדים מבוגרים יותר.  את החברה מובילה בישראל  ד"ר אורנה ברי אשת הייטק עתירת ניסיון "

הייתה פגישה מקסימה והאמת ? ..  עשו לי חשק להצטרף לצוות !

את שרי וטלי תוכלו לפגוש בקהילה שלנו ..

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>