נעים להכיר – כרמית מחברת Proper Development

 את כרמית מ Proper Development  פגשתי ממש בימים הראשונים של האתר, כאשר עשינו את מפגש ההיכרות הראשון, שמעתי ממנה הרבה דברים טובים על החברה ותמיד סקרן אותי להגיע לביקור, ואכן מיד כשנכנסתי למשרדים של החברה הרגשתי את תחושת האינטימיות והמשפחתיות עליה שמעתי מכרמית בעבר. התחושה המשיכה כאשר כרמית ואני הלכנו לעשות קפה במטבחון שם הכרתי חלק מצוות העובדים ואת המנכ"ל.

כרמית מProper-Development

אכן כרמית מתארת אווירה מאד ייחודית  וכנראה שהכל מתחיל מהראש, כשהיא מדברת על המנכ"ל של החברה היא מתארת סגנון ניהולי מאד חברי, נותן כתף ומלמד.

כרמית נמצאת בחברה כשנה, בוגרת המכללה למנהל. "התחלתי בקאסטרו והחלטתי לעבור להייטק. המשכתי עוד כסטודנטית לjobinfo  שם עברתי הכשרה טכנולוגית ומשם לקדנציה של 3.5 שנים ב  TripleTec טכנלוגיות שם רכשתי ניסיון וידע רב ומעמיק בתחום , התקדמתי לאט לאט עד שהיתי העובדת האחרונה כשהחברה האטה פעילות".

 Proper Development  היא חברת תוכנה המתמחה בייעוץ וביצוע פרויקטי פיתוח בסביבת .NET ו-Mobile (Android,iOS)  באתר החברה ובסביבת הלקוח. מוצר הבית שפותח בחברה הוא מערכת Proper-Time היושבת על טכנולוגיית 'ענן'. מדובר במערכת לניהול פעילות של עובדים בארגונים ולניהול יעיל של משימות ופרויקטים הכוללת עמדה ביומטרית להחתמת שעות כניסה ויציאה. החברה משמשת כחממה טכנולוגית לחברות סטארט-אפ ומלווה מיזמים בראשית דרכם, משלב הרעיון ועד הוצאתו לשוק. החברה מהווה שותף עסקי של חברת Microsoft ומאיישת עמדות טכנולוגיות בחברה.

 "האתגר הוא למצוא אנשים מוכשרים בעלי הרקע המתאים. הם צריכים להיות גם בעלי האופי המתאים לחברה וזה אומר בעלי יכולת למידה עצמאית, אחריות אישית, עבודת צוות, בעלי יחסי אנוש מעולים ושירותיים מול הלקוחות . אנחנו בחזית הטכנולוגיה וצוות הפיתוח צריך להתאים את עצמו" כרמית מוסיפה ומספרת ש"הצוות שלנו מורכב מיוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות מהצבא, מצטיינים מהטכניון ומאוניברסיטאות ב"ג ות"א שיש להם את היכולת ללמוד מהר טכנולוגיות ובנוסף בעלי מאפיינים אישיותיים ברמה גבוהה. "האווירה כאן היא מאד מלוכדת וכולם מכוונים להצלחת החברה וכך לא פעם אני רותמת את הצוות לגיוס במקרה של משרה דחופה, ביחד אנחנו חושבים כיצד אנחנו יכולים להגיע אל המועמדים המתאימים"

 ההתלהבות של כרמית מהחברה והעשייה בה וכך גם האהבה הגדולה שלה אליה התחילה מהיום הראשון. כרמית בעלת שני ילדים, יהונתן בן ה 3.5 ונועה בת שנתיים היתה לקראת סיום חופשת הלידה וכשהגיעה לראיון זיהתה מיד את הפוטנציאל של התפקיד "הרבה מקום להתפתחות אישית עם יד חופשית ומאפשרת. נכנסתי מהר לעיניינים, פשוט קפצתי למים" מחייכת כרמית.

 כרמית מתארת חברה שהמאפיין העיקרי שלה היא אווירת השיתוף, אוזן קשבת, פרגון הדדי תוך הקפדה בלתי מתפשרת שגם העובדים שיושבים אצל הלקוחות ירגישו חלק בלתי נפרד מהחברה. "יש הרבה פעילויות רווחה, מתנות אישיות ותגמול על הצלחות. המסר שלנו לעובד הוא שאנחנו רואים אותך "  כשדיברנו על האתגרים שעומדים בפניה, כרמית שיתפה ש "האתגר הגדול הוא איך לגרום למועמדים האיכותיים לבחור בחברה שהיא צעירה וכיצד להעביר את האופי הייחודי והחדשנות למועמדים. "אני עומלת על מציאת מקורות גיוס חדשים כל הזמן.. בדרך למציאת העובדים הבאים שלנו"

מה שמשקף בעיקר את האווירה הבאמת ייחודית שיש בחברה הוא הסקר שכרמית ביצעה בקרב עובדי החברה בו שאלה למה בעצם בחרו לעבוד בחברה , רוב התשובות היו בגלל החמימות, התחושה שבאמת רוצים אותם והאווירה המשפחתית, המפרגנת והתומכת!

 את כרמית תוכלו לפגוש בקהילה שלנו בשם Properdevelopment

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>