נעים להכיר – צוות HOT

מה שאני מכירה ביקום זה את "קפה בונו" שמאד חביב עלי בנסיעות צפונה, הפעם נכנסתי פנימה לתוך פארק התעשייה של יקום ועולם שלם נגלה בפני..בנינים ומדשאות, תחושה של קמפוס באוניברסיטה .. ושם המשרדים של HOT  ממוקמים.

תמי,נואית ושני מ HOT

 בתוך האווירה "הכפרית" הזו פגשתי את צוות הגיוס,  את נואית ברקוביץ, תמי פרס קינן ושני בן אלי. היתה פגישה מרעננת ואולי עוגת השוקולד המעולה שהוגשה לי היא שתרמה לפגישה העליזה :-)

תמי מנהלת תחום ראיונות טלפונים ומקורות גיוס, נמצאת שנתיים בחברה ובתפקידה הקודם היתה רכזת גיוס מרחבים. לפני כן הייתה בנירם-גיתם ועסקה בפיתוח הדרכה.

נואית היא מנהלת תחום גיוס מרחבים גם כשנתיים בחברה לפני כן הייתה בחבר ITR. ושני בן אלי היא רכזת מקורות גיוס. שלוש שנים בחברה ולפני כן הייתה מראיינת. תמי נשואה, נואית אמא לשני ילדים ולשני מגיע מזל טוב כי היא מתחתנת השבוע !

הפגישה הייתה זורמת, דיברנו הרבה על האתר, על הגיוסים המגוונים שהן מתמודדות אתם, החיפוש הבלתי נלאה אחר מקורות גיוס חדשים ומקוריים "האתגרים בגיוס והגיוון בתפקידים הנדרשים מחייב אותנו להיות "בכל מקום", אנו מגייסים גם תפקידים טכנולוגים, מכירות, שרות, פיתוח עסקי ועוד.."

 הבנות מתארות ארגון משפחתי וחם, מתארות עבודת צוות ייחודית למרות גודל הארגון ומספרות: "למרות שמחלקת משאבי האנוש של הארגון גדולה, יש לנו שיתוף פעולה כמעט מלא"  אחת מהדוגמאות שממחישה את התפיסה היא העבודה מול מחלקת ההדרכה " לדוגמה, כדי שאנשים יקלטו היטב צריך הדרכות טובות ומתאימות לכן המחלקות מתואמות ועובדות בתיאום ושיתוף"

 הן אוהבות את הצוות (לפי הדינמיקה ביניהן אין כל ספק בכך ) שהן עובדות אתו ואת העולם המרתק של מקורות הגיוס .

היה כיף גדול להכיר את הצוות המקסים הזה, עד כדי כך שכמעט שמחתי ששכחתי את המתנה שאני נותנת בביקורים שלי שהרי זה תירוץ לבוא לבקר שוב ..

את הצוות ניתן לפגוש בקהילה שלנו תחת HOT

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>