נעים להכיר – שרון ארד מרשת עונות

כשאת מנהלת משאבי אנוש של חברה עם  53 סניפים, 320 עובדים ברחבי הארץ כשמתוכם רק 50 אנשי מטה את מסתובבת הרבה. המשרד שלך הרבה פעמים הוא החנות וכך באמת פגשתי את שרון ליד החנות בקניון רננים בשעות אחר הצהריים המאוחרות "באמצע יום העבודה" שלה…:-)

שרון עם אחת מבנות צוות חנות עונות

החברה התחילה כחברת בדים סיטונאית ולאט לאט גדלה והגיעה למקום שהיא נמצאת בו היום ,"האתגר היה למצוא את הגזרה המתאימה לאישה המלאה .. וברגע שזה "פוצח" התחילה ההצלחה" מספרת שרון. הרשת עברה מיתוג מחודש לפני שנתיים מה שהביא להרבה שינוי ורוח חדשה וצעירה לתדמית המותג ובכלל.

שרון הגיעה מ 012 שם עסקה בגיוס למטה והייתה חלק מצוות של  50 עובדים במחלקת משאבי אנוש, לאחר המיזוג עם חברת פרטנר החליטה לשנות והגיעה לעונות .

"הייתי הראשונה בתפקיד בחברה ובניתי את תהליכי משאבי אנוש והגיוס  כמעט מראשיתם. האתגר הגדול היה בעבודה מול המנהלים בשטח ובמטה והבנתי שהמפתח להצלחה הוא ברגע שאת רותמת את המנהלים הסרבנים לשתף איתך פעולה ולעשייה משותפת" ומהתרשמותי משרון, מהקצב המהיר שלה, החיוך, האכפתיות והמחויבות ברור לי שהיא כבשה אותם די מהר !

כמישהי המגיעה מעולם הקמעונאות הבנתי מאד את שרון כשדיברה על האתגרים העומדים בפניה כמו חיבור שטח- מטה, גיבוש צוותים וחיבורם למותג כאשר הם מפוזרים ברחבי הארץ ואת לא פוגשת אותם כל בוקר במשרד וכמובן האתגר לייצר צוותים קבועים ובעלי מוטיבציה בחנויות  "וכך את מוצאת את עצמך נוסעת עד נצרת כדי לעשות "וולקאם" למנהלת חדשה בחנות שחשוב לך שהיא תרגיש בבית " מחייכת שרון.

"ואיך מתמודדים עם רמת התחלופה הגבוהה" ?  שרון שיתפה אותי בתפיסה של עונות " אנחנו מחפשים נשים אמיתיות ובשלות אשר מחפשות מקום עבודה להשתלב בו לטווח הארוך, אנו מעודדים קבלת אוכלוסיה מבוגרת יותר וכך נהנים מצוות מחויב ויציב"

הפגישה עם שרון היתה מקסימה והאנרגיות והאהבה שלה החזירו אותי לתקופה שבה גם אני נסעתי עד טבריה לגייס עובדת ועד באר שבע כדי לשוחח עם מנהלת מתקשה וכל זאת עם חיוך גדול ותחושה של שינוי  היה כיף גדול !!!

את שרון תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת ONOT

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>