נעים להכיר – יעל מחברת UTI

אזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, פעמיים טעיתי בדרך .. J בהתחלה לא הבנתי לאיפה הגעתי.. אבל מיד שנכנסתי למשרדים השתנתה ההרגשה שלי לחלוטין ! זה גם מה שמספרת יעל  קופר מנהלת משאבי האנוש של חברת UTI.

  "הגעתי מהייטק וכשהוצעה לי המשרה לא חשבתי שאתחבר.. אבל ברגע שהגעתי למשרדים והבנתי את תפיסת המשאב האנושי בחברה, הבנתי שזה המקום בשבילי". 

יעל קופר - חברת UTI

יעל הגיעה לחברה לפני כשנה וחצי להקים את מחלקת משאבי האנוש,  " לא היה משאבי אנוש לפני והיה צריך לבנות ולהנחיל תהליכי עבודה, טפסים, איך מגייסים, פיתוח מנהלים, הטמעת תהליכי שרות ועוד …" 

חברת UTI היא חברת בת של UMI  וההתמחות שלה היא משאיות ISUZU  כולל ליסינג, השכרה ולאחרונה גם אוטובוסים והיא מונה כ 100 עובדים.

 יעל  הגיעה עם רקע של משאבי אנוש וגיוס בחברות אינטרנט ושמחה לספר על ההשקעה המרובה בעובדי החברה, ההתייחסות למשפחה, תקציבי רווחה מפרגנים לכל מחלקה ואף לימודים על חשבון החברה. יעל מוסיפה " זו התפיסה בחברה, למנכ"ל זה מאד חשוב ואת ההשפעה של התפיסה הזו ניתן לראות ברמת התחלופה הנמוכה ובשביעות הרצון הגבוהה של העובדים. ממש עכשיו חזרנו משלושה ימי כיף בכפר בלום עם כל המשפחות" .

 יעל למדה תואר שני בגישור ויישוב סכסוכים ואלו כלים שבהם היא משתמשת ביום יום בעבודתה מול המנהלים והעובדים בחברה והיא ממליצה על לימודים אלו בחום.

בגלל האופי המיוחד של החברה והדומיננטיות של פעילות מחלקת משאבי אנוש, יעל  מאד עמוסה אך נהנית מכל רגע .

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>