נעים להכיר – מיטל מרקס מחברת Better-Place

 אכן Better -Place …:-)

כבר בכניסה למשרדים מרגישים את האווירה הייחודית, הרגשה שהמשיכה כשפגשתי את מיטל מרקס. מיטל נמצאת בחברה מימיה הראשונים והיום תפקידה הוא Hr Recruitment Operations  ובין היתר אחראית על מקורות הגיוס.

מיטל מרקס - Better-Place

"בגלל אופי החברה והשלבים בהתפתחות שלה הגידול בכח האדם הוא גדול." מיטל ממשיכה ומספרת ש"בשנת 2009 עבדו בחברה כ 40 איש, ב 2011 305 והיום, ב 2012 עובדים בחברה כ 560 איש ועוד 200 עובדי קבלן" .

 למי לשלא יודע, החברה עוסקת בתשתיות לרכבים חשמליים ויש לה סניפים בדנמרק, אוסטרליה, ארה"ב ואירופה. ממש בימים אלו החלה מכירת הרכבים החשמליים ומיטל אומרת בהתלהבות שכולם לוקחים חלק בתחושה החגיגית.

"יש כאן תחושת שליחות, שעושים באמת שינוי והתחושה הזו עוטפת את כולנו " מספרת מיטל.

אולי זה מסביר את העובדה שאחוז "החבר מביא חבר" בחברה הוא למעלה מ % 50 !

בשל אופי החברה אשר עוסקת גם במחקר ופיתוח, גם ברכבים ותשתיות מגוון התפקידים הוא רחב מאד. "בתחילת הדרך התמודדנו עם תפקידים שכלל לא היו קיימים קודם בשוק הישראלי ונאלצנו  להיות מאד יצירתיים על מנת לאתר את האנשים המתאימים" .

 אי אפשר לפספס עד כמה מיטל מחוברת ואוהבת את החברה וההתלהבות המדבקת שלה גרמה לי להצטער שאני ממהרת ולא אוכל "לעשות סיבוב" במכונית הקסומה ..:J

מיטל מזמינה את כולכם ליצור קשר ולבצע נסיעת היכרות

את מיטל ניתן למצוא "בקהילה שלנו" תחת השם  Better-Place

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>