נעים להכיר – איילת מ"ישראל היום"

קפצנו לבקר במשרד של איילת סטולרו מנהלת משאבי האנוש של העיתון ישראל היום. העיתון נולד לפני כחמש שנים בבעלות שלדון אדלסון וכיום הוא המוביל מבין העיתונים היומיים מבחינת אחוזי חשיפה לקהל .

איילת סטולרו - עיתון ישראל היום

איילת הצטרפה לפני כשנתיים לאחר שצברה ניסיון בתחום משאבי האנוש  בחברת ישראייר. כשהתחילה את תפקידה החברה מנתה 170 איש, כיום היא מונה כבר למעלה מ 230 עובדים ו כ 150 קבלני משנה. במסגרת תפקידה איילת אחראית על כל תחומי משאבי האנוש כולל התקשורת הפנים ארגונית

איילת בעלת שני ילדים מקסימים אשר תמונותיהם מעטרות את המשרד .. והיא מגיעה למשרד בדרום תל אביב כל יום מנתניה .. לדבריה האהבה לתפקיד והגיוון בעשייה הופכים את הפקקים לקצרים יותר :-)

כשביקשתי  מאיילת לספר קצת על החברה, אמרה שאחד המאפיינים העיקריים הוא שהחברה " מצליחה לשמור על הציביון המשפחתי והאישי, ואת תחושת הסטארט אפ והחדשנות  עדיין ניתן להרגיש במסדרונות" …ועוד משתפת ואומרת " חשוב לי שירגישו את משאבי אנוש בשטח, לחדש, להיות מקורית ויצירתית" ומספרת על פעילויות מקסימות שעשתה בארגון כמו חודש בריאות שכלל התנדבות בשניידר, הרצאות, תרומות דם ועוד פעילויות שסחפו את הצוות וכל זאת בעלויות מינימליות.

כשנפרדנו שאלתי את איילת מה הייתה עושה אם לא הייתה מנהלת משאבי אנוש ואיילת ענתה" משאבי אנוש. אני פשוט לא רואה את עצמי עושה שום תפקיד אחר , אני אוהבת את השילוב של הגיוס, ההדרכה והרווחה " ..!

את איילת אפשר לפגוש בקהילה תחת Israelhayom

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>