נפגשים מחוץ ללוח "מה קורה " – מפגש קמעונאות

מפגש בוקר לחברים בקהילה המשתייכים לענף הקמעונאות

הקהילה שלנו מכילה בתוכה ארגונים מענפים ותחומים שונים, חלק מההתמודדויות היומיומיות שלנו זהות וחלקן שונות בגלל עולם התוכן השונה והאתגרים הייחודים לכל ענף.

לפני קצת יותר מחודש נפגשתי עם שרון כץ מסטימצקי אשר עשתה שינוי מניהול משאבי אנוש בעולם ההייטק לניהול בעולם הקימעונאות. שרון שיתפה וסיפרה על השוני והצרכים המיוחדים של עולם הקמעונאות ואני,  שיש לי פינה חמה בלב לעולם הקמעונאות… J שם צמחתי והתפתחתי מקצועית, שמחתי מאד כאשר שרון הרימה את הכפפה לארח מפגש ומייד הצטרפתי ליוזמה הברוכה.

וכך ביום שלישי האחרון נפגשנו במשרדי חברת סטימצקי בפתח תקווה וקיימנו את המפגש הראשון של מנהלי משאבי אנוש וגיוס החברים בקהילת Sharing HR ומשתייכים לענף הקמעונאות.

הצוות של סטימצקי פינק אותנו בארוחת בוקר ומשם בזריזות המשכנו לעבודה ו"שמנו הכל על השולחן"….

מפגש קמעונאות - Sharing HR משתפים ומגייסים ברשת

מיכל משילב הציגה בפנינו את ה"אני מאמין" של מחלקת משאבי האנוש בארגון שלה ופרשה בפנינו את פעילות המחלקה בתחומי הגיוס וההדרכה, כולם סיפרו על הארגון שלהם ואיך זה עובד אצלם, משם המשכנו לדון בנושא שכר המינימום המשתנה, דיני עבודה חדשים, קשיי הגיוס ומולם פתרונות יצירתיים ועוד ..

הדיון היה זורם, קולח וממוקד בעולם התוכן של המשתתפים או כפי שציינה אחת מהמשתתפות:  " המפגש היה מפרה, ענייני ונתן תחושה שכולנו מתמודדים עם אותם אתגרי גיוס ושימור עובדים, יש משהו מעודד בלהבין שכולנו באותה הסירה…"  

היה מעניין להכיר ולהיפגש מחוץ לאתר ואם הזמן לא היה מוגבל מפאת עומס העבודה של כולנו היינו ממשיכים לשבת , לעדכן, לשתף, לדבר, לדבר  ולדבר …….

בסוף המפגש הוזמנו לסיור מקסים במחסן הספרים של סטימצקי, שם נחשפנו למאחורי הקלעים של עולם הספר והחנויות של הרשת

 מפגשים מסוג זה יתקיימו אחת לרבעון והתכנים יותאמו לענפים השונים,  במפגשים אלו נתייחס ונדון בנושאים ובקשות שהועלו על ידי המשתתפים. על מנת לשמור על האופי המיוחד של המפגשים וכדי שתתאפשר היכרות אמיתית ודיון פתוח, מספר המשתתפים הוא מצומצם ולכן מומלץ לשריין מקום מייד עם פרסום מועד המפגש הרלוונטי עבורכם. 

חברי קהילה אשר מעוניינים לארח אצלם מפגש בענף שלהם מוזמנים לפנות אלינו בשמחה.

ושוב תודה לשרון והצוות על האירוח – היה בוקר פורה, מעניין ומהנה !

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>