גיוס בשיתוף – החוויות שלכם

מועמדים ומנהלי משאבי אנוש חברי הקהילה משתפים: 

רעות רפאלי כהן – מנהלת משאבי אנוש -מחסני להב  

"רציתי להגיד  תודה רבה על העזרה בגיוס סמנכ"ל כספים. בזכות האתר האיכותי שלכן גייסתי את איריס, בחורה איכותית, מקצועית ועם יחסי אנוש מעולים.זאת הפעם השנייה שאני מגייסת באמצעות האתר שלך למטה הרשת, בפעם הקודמת גייסתי את שני הרכזת גיוס שלי. אז תודה על אתר שנותן מענה תמיד בתחום הגיוס הבכיר. כיף לדעת שהאנשים שמגיעים דרככן איכותיים ומקצועיים.

אין ספק שאני מרוצה מאוד ומעריכה מאוד את עבודת הקודש שאתם עושים, וכמובן שבגיוסים הבאים הדבר הראשון לפני פרסום זה לבדוק באתר שלכם אם יש מועמדים מתאימים!   תודה על הכל , יישר כוח!

 

סיון – עובדת שמצאה עבודה – עובדת כבר כשנה 

פנייה ממועמדת שעובדת כבר כמעט שנה כאחראית תקשורת שיווקית וביקשה לספר על החוויה שלה :
"אחרי תקופה לא מבוטלת של חיפוש עבודה הגעתי לראיון עבודה בחברה בה אני עובדת היום לאחר שאחד מממליצי העלה את קורות חיי באתר Sharing HR .. עברתי תהליך ממוקד, קיבלו אותי בצורה טובה, התייחסו אליי במקצועיות ובאהבה. פלטפורמה מעולה בעיני. את האמת בהתחלה הייתי סקפטית הסיכוי שקורות חייך יבלטו מבין אלפי קורות חיים הוא קלוש אבל דרך הממליץ כנראה שנצנצתי:-) , הרגשתי שקיבלתי הזדמנות מדהימה שאולי לא הייתי מקבלת בדרך אחרת. אני כבר שנה בתפקיד, וואו איך הזמן עובר מהר …"

אורית – מועמדת שמצאה עבודה

" שלום, רציתי לבשר לכם שמצאתי עבודה בחברת שמיר אייל אופטיקה דרך האתר שלכם כמהנדסת תהליך. לגבי חווית חיפוש העבודה דרך האתר שלכם: מכיוון שאתם שולחים במרוכז פעם בשבוע ולא כל יום כמה פעמים ביום כמו שאר החברות, זה גורם להתעמקות רבה יותר במשרות המוצעות ולחשיבה שכל המשרות הן אכן רלוונטיות. למשרה הספציפית שהגעתי, פנו אלי ממשאבי אנוש של החברה, וזה יתרון נוסף, שקורות החיים שלך חשופים ישירות לצד השני. אני חושבת שהאתר שלכם הוא אכן ייחודי בחיפוש העבודה ונותן יחס אישי. יישר כוח! תודה ,  אורית" 

תמר משילב 

"איישנו במהרה משרה בכירה של יועצת משפטית. גם הפעם נהינו מגיוס איכותי ומדוייק באמצעות האתר. תודה רבה על מועמדת איכותית, אין ספק שזהו כלי אשר נמשיך להשתמש בו בעתיד"

יהודית – מ-  Al-Cielo 

" חדשות טובות. אלכס (מועמד שקיבלנו קורות החיים שלו דרככם), התחיל הבוקר לעבוד באל סיאלו :-)  תודה ושבוע טוב, יהודית

חיה מ – Playtika    

איישנו את משרת החשב דרככם. מתחיל לעבוד ב1/7 .בכל מקרה רציתי להודות לכם על כך, אחלה   מועמד!

רעות ממחסני להב   

גייסתי רכזת גיוס. תודה על כל העזרה. תודה ענקית. זה ממש עוזר

עדי מ  – Entrypoint

היי, רציתי להודות לכן! לפני כחודשיים גייסתי רכזת גיוס מקסימה שהגיע דרך האתר המופלא שלכם. מי ייתן ואמשיך לגייס מועמדים איכותיים דרכם. תודה על העבודה הקשה והשירות המקצועי שלכן. כן ירבו! עדי

שירה מ-  Groupon
אני שמחה לעדכן שאחרי לא מעט מועמדים שראיינתי ממקורות גיוס שונים, הצלחנו לאייש מועמדת לתפקיד ניהול תיק לקוח דרך הפורום!!! קיבלתי קורות חיים שהתאימו בדיוק לדרישות שלנו, המועמדת עברה ראיון ואתמול כבר התחילה! כיף גדול :)

מיכל משילב 

" כמנהלת משאבי אנוש בארגון עלי להיפרד מעובדים בין אם מיוזמתם או בעל כורחם, חלק זה בתפקיד אינו קל, אך למדתי שתהליך העזיבה הופך לקל יותר כאשר אני נותנת כלים כיצד להתמודד עם שוק העבודה שמחכה להם בחוץ. אתר sharing-hr הפך לכלי משמעותי ודומיננטי בתהליך. תמיד כאשר אני מציינת את האתר, את המהות ואת העובדה שחברים בו מנהלי משאבי אנוש וגיוס מארגונים רבים אני רואה את תחושת ההקלה אצל העוזב ואת העיניים שנדלקות לרגע כי מבחינתם מדובר במקום של הרבה אפשרויות ועולם של קשרים אינסופים שלהם אין גישה אליו ועכשיו הוא נפתח גם עבורם…. והרגע הזה שווה את הכל"

  

מיכל מאורבוטק

אין מילים בפי להודות לכולכם על ההתגייסות המיידית והרלוונטית! קיבלתי פניות רבות הכוללות הצעות עבודה ותמיכה, פשוט מרגש. תודה לך מיכל על הליווי (שכלל גם אמפאתיה למה שאני עוברת עכשיו…לא מספיק מדברים על מה קורה לנו בתהליכי פיטורין…)ובעיקר על המיידיות בה טיפלת בבקשה שלי. מתחילה לארגן קורות חיים ולשלוח לכם. תודה!!!

מירב מ Watchdox

כולם יודעים שמשרת מזכירת החברה היא המשרה הכי קשה לאיוש… ואכן- אחרי בחינת הרבה מועמדות ממקורות שונים- קיבלנו לעבודה מועמדת מצוינת דרך האתר!
היה יעיל, איכותי וזריז.
מומלץ!

 

נורית ממלם

היי, ברצוני לנצל הפעם את הבמה ולהודות למיכל ולאתר על שיתוף הפעולה שנעשה מול חברות אשר נאלצו להיפרד מהעובדים בשל המצב. בזכות העלאת קורות חיים לאתר, מצאתי מועמד מקסים ואיכותי (מהנדס תוכנה מנוסה מחברת בטר פלייס) ואני גאה לבשר שמחודש הבא הבחור יהיה עובד מלם.
תודה רבה!
נורית טישלר

תמי כפיר – שמיר אייל

אני חייבת לומר תודה ענקית!! בזכות האתר גייסתי מזכירה מעולה לחברה. שמה הילה. מתחילה מחר לעבוד אצלנו. ניתן להסיר את הצעת העבודה שלנו מהאתר. תודה על הכל  והמשך עבודה פוריה. בברכה, תמי כפיר

מיכל והצוות שלום, רציתי לעדכן שמצאתי עבודה וניתן להסיר אותי מהמאגר. הרעיון הינו יעיל ומועיל :) שבוע טוב, בתודה מראש, רותם

 מצאתי עבודה! תודה רבה על ההצעות והשירות הנפלא- אריאל

אני חייבת להודות שהאתר יוצא מכלל. הגעתי למספר ראיונות עבודה מאד מוצלחים , מעיין 

 

חוויות מהמפגש:

יפעת קרמון מטבע: "היי מיכל ומיכל,   היה כייף, מיוחד ומעניין, מגוון מבחינת תכנים, מרתק להפגש לשיחות עם קולגות מארגונים אחרים וכמובן גם טעים."

טל גולדמן מ- Lease4u :  " היה מקסים!!! פעם ראשונה שבאמת ניהנתי מכנס מקצועי וגם לקחתי איתי משהו לדרך… חייבת לציין לטובה את האווירה והארגון!  הייתי שמחה להזדמנות ארוכה יותר לשיח בינינו ומקום לדבר על מה שכואב לנו/ קשה לנו בתפקיד."

ענבל קובי ותהל רוי מ AT&T:  " מיכל&מיכל,  המון תודה על האירוח אתמול. היה מושקע עד הפרטים הקטנים ונהנינו מאוד. מחכות למפגש הבא."

סמדר יכימוביץ מ-Hotmobile: "למיכל והצוות שעמה, תודה. תודה על אירוח מקסים בתכנים, במקום באווירה ובכל מה שהיה וקרה…..אין ספק שמפגשים כאלו תמיד תורמים, ממלאים ומאווררים….מרגישים תמיד כי את עושה את מה שאת עושה עם כל הלב וחושבת על כל פרט ופרט……אין עליך! תמשיכי להיות יצירתית ולהוציא אותנו מהשגרה! כולנו אבל באמת כולנו מרוויחים ובגדול!!"
שרון כהן מסטימצקי : "  מבחינתי היה בוקר מהנה בהחלט. קצת הפוגה מהבלגן של השוטף. מינון טוב של צחוק ושחרור וגם תוכן. מאורגן יפה, אוירה טובה וטעים. מצפה לעוד כאלה. כל הכבוד !! " 
מורן עוז מנספרסו :" קודם כל שאפו על הארגון וההשקעה. עבורי אישית, המפגש הזה מאד תרם, גם מבחינת המרצים וגם מבחינת הקבוצת דיון"  

לימור רביד מיד-בן- צבי  : " תודה מיכל על המפגש. התכנים היו מעניינים ומפרים, האירוח היה מקסים ו…היה כיף לפגוש את הפנים שמאחורי החברות"

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה חוויות שלכם מהאתר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>