חווית הגיוס – שני צדדים למטבע – תוצאות הסקר וגם… Let The Game Begin

לא מזמן נפגשתי עם מאיה בוכניק בעלת הבלוג Career Tips 4 Geeks . מאיה היא בעלת ניסיון של שנים בעבודה מול מועמדים ומחפשי עבודה. על כוס קפה התפתחה בינינו שיחה אשר במהלכה מאיה הציפה את תחושת מחפשי העבודה בתהליכי המיון ואני ניסיתי להסביר איך זה עובד ונראה בצד שלנו .. של המגייסים . ..הרי המטרה של שני הצדדים היא משותפת .. מחפש העבודה רוצה למצוא תפקיד במקום ההולם את כישוריו ומתאים לו גם בהיבט של התרבות הארגונית.  ואנחנו המגייסים? מחפשים בדיוק את אותו הדבר .. מועמד מתאים לצרכי התפקיד ולארגון  … אז למה התמונה המצטיירת בעיני מחפשי העבודה היא שונה ? למה לעיתים התחושה היא של " הם ואנחנו" ?

מכאן הדרך כבר היתה קצרה, הזמנתי את מאיה להשתתף בכנס. מאיה הרימה את הכפפה ובנתה סקר מקיף על חווית הגיוס אשר ענו עליו למעלה מ 200 מחפשי עבודה בהווה/בעבר הלא רחוק. אלו לקחו את המשימה ברצינות ושיתפו אותנו בהרחבה. התוצאות הכלליות של הסקר הוצגו בקבוצת דיון במסגרת הכנס האחרון  (כנס מערכות יחסים בארגון – 09/02).

ואז… החלטנו ללכת עם זה עוד צעד אחד קדימה

ואנחנו הולכים לשחק פינג-פונג ….

דו שיח בין מגייסים ומועמדים

דו שיח בין מגייסים ומועמדים

אחת לשבוע החל מיום ראשון הקרוב מאיה תציף בפנינו את ההערות/טענות של מחפשי העבודה על פי השלבים המרכזיים של תהליך הגיוס ואנו פה בעזרתכם/ן נגיב ונציג את הצד השני …

המטרה שלנו כמובן היא ששני הצדדים יבינו קצת יותר זה את זה 

 

בינתיים אני מזמינה אתכם לעיין בתוצאות המרתקות של הסקר

 לתוצאות 

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה חווית הגיוס - שני צדדים למטבע, כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>