נעים להכיר – צוות חברת Anyoption – קפיצה קטנה לחו"ל

צעדתי לי ביום קיצי ברחוב ישראלי רגיל באזור רמת החייל ואז נכנסתי למוקד של Anyoption . לרגע הרגשתי שאני במקום אחר. מולי ישבו עשרות עובדים שקועים בשיחות עם כל העולם, שמעתי צרפתית, אנגלית, איטלקית, ספרדית ואפילו הצלחתי לקלוט סינית (אני חושבת) – אי אפשר שלא לחייך .. אווירה מקסימה :-)

הגעתי ל Anyoption כדי לפגוש את מירב קורן מנהלת משאבי האנוש והצוות שלה גל וגילי. את מירב פגשתי לא פעם בכנסים שלנו ובכלל בפעילות באתר והחלטתי שהגיע הזמן לשבת קצת על קפה ולשמוע על החברה.

צוות Anyoption מירב, גל וגילי

צוות Anyoption מירב, גל וגילי

החברה.קיימת כבר 7 שנים והיא החלוצה בתחום האופציות הבינאריות – E-trader , את החברה ייסדו שלושה בחורים עם השם שי (!) המגיעים מעולמות משלימים של שוק ההון, שווק, תכנות וביחד הקימו את המקום עם התפיסה המיוחדת. לפני כשלושה חודשים הצטרף נדב זוהר כמנכ"ל

ביקשתי ממירב שתספר קצת יותר על השרות והמוצר וכך למדתי שהחברה מציעה פלטפורמת מסחר מתקדמת עבור אופציות בינאריות ונגזרים חדשניים אחרים. לדברי מירב " הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לסחור ולהרוויח מהתנודות בשווקים פיננסיים, בין אם חיוביים או שלילי.  מה שיפה הוא שהדרך היא מהירה וקלה לתפעול, אין צורך בניסיון, והמוצרים שלנו מותאמים גם לסוחרים מקצועיים וגם למתחילים. הבידול שלנו הוא בעצם הפלטפורמה שאנו פיתחנו לעומת רוב החברות אשר קונות ומשווקות ללא ייחודיות בפלטפורמה. הרווח שלנו כרוך ברווח של הלקוח וכך זה win win .

החברה מונה היום כ 200 עובדים ומוקד השרות והמכירות דובר קרוב ל 10 שפות : איטלקית, גרמנית, צרפתית, רוסית, אנגלית, סינית, עברית, ספרדית ותורכית.  "הגיוס מאד מאתגר גם משום שהפלטפורמה שלנו מופעלת על ידי אנשים בעלי ניסיון רב בניהול סיכונים, נגזרים, מסחר במט"ח, תמחור אופציות אקזוטיות, ועוד ..ויש תחרות רבה בתחום"

כששאלתי איך מתמודדים עם הגיוס ומצליחים להביא לרמת תחלופה כה נמוכה, סיפר גל: "אכן יש תחרות קשה מאד בתחום, אנו מציעים לעובדים שלנו יציבות תעסוקתית , סביבת עבודה משפחתית, רמת שרות מאד גבוהה, win win . אולי זה מסביר את העובדה ששיטת הגיוס הטובה ביותר בחברה היא "חבר מביא חבר " לאנשים פשוט טוב שם..

"בנוסף "מפרט גל "הרבה כאן הם עולים חדשים ללא רשת של משפחה וחברים רבים ואנו נמצאים פה בשבילם – אם זה בתמיכה בסידורים מול הרשויות , אוזן קשבת ועוד "..

וקצת על הצוות המקסים : 

מירב ("טורבו"  זו מילה עדינה כשרוצים להגדיר את הקצב שלה) נמצאת כ 3 שנים בחברה. היא נשואה + 2 כשממש עכשיו חזרה מחופשת לידה. היא התחילה בקריירה צבאית כשלישה ביחידת שדה ושם גילתה שאוהבת את עולם משאבי האנוש, יצאה ללימודי מדעי ההתנהגות ועזבה את הצבא,  עבדה בחברת ההשמה דיוויד צ'יל ובאדקו  ולאחר התואר השני התחילה ב DSNR שם היתה רכזת משאבי אנוש כשלוש שנים ואז הצטרפה לאניאופשן ופה היא מובילה את המחלקה.

גל הררי הצטרף לא מזמן לצוות. הוא הגיע כדי להחליף את מירב בחופשת הלידה, "קפץ למים" והתאהב בחברה. גל הוא בוגר חבר הון אנושי , ITR  והתמחה שם במדיה החברתית את הניסיון שלו בתחום הוא מיישם היום בחברה ונהנה מהסביבה המאתגרת.

גילי גבעון, חייכנית ובהריון מתקדם :-) נמצאת  קרוב לשנתיים בארגון, מובילה את כל מערך ההדרכה, החל מהכשרת נציגים חדשים ועד אימון ב"רצפת המכירה", כולל: משובים, פיתוח מערכי שיעור, סדנאות שוטפות. בפועל היא זאת שאמונה על הכשרת העובדים, קליטתם והשתלבותם החברתית, מסייעת בקליטה היומיומית ובטיפול ברווחת העובדים.

הגעתי לפגישה קצרה ונשארתי הרבה מעל המתוכנן .. הייתה שיחה זורמת ומעניינת במיוחד והכי חשוב מהנה :-)

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>