21/05 כנס Sharing HR -" לפנק לפנק לפנק " – למי תודה ..

הצלחה של כנס תלויה בהמון פרטים קטנים שכולם ביחד בונים ארוע חוויתי ..הפעם שתפנו פעולה עם מספר גורמים מקסימים אשר הפכו את היום שלנו ל"משהו אחר"..

את פני המשתתפים קיבלה גילת מנשיקה ראשונה  אשר פתחה לנו את הבוקר עם טאץ' מתוק ומלא צבע ונתנה מתנה אישית לכל משתתפ/ת .בהמשךהכנס הגרילה בין המשתתפות מתנה מקסימה של "ערכת הצלחה" מתוקה.

גילת - "נשיקה ראשונה"

גילת – "נשיקה ראשונה"

הפקת כל היום והאירוח היתה בשיתוף  אורין קיסריה  חברת הפקות נפלאה אותה אני מכירה כבר הרבה שנים ממש מראשית דרכה. שחף אשר פגשתם בכנס, היא מנהלת השווק של החברה ותשמח לתת מענה לכל סוג של פניה.  שחף מספרת על החברה " אורין קיסריה היא חברה ותיקה ואמינה, שהביטוי people’s people מעצב את כל דרך התנהלותה. באירועים שלנו לא מתפשרים על מקצועיות וחיבור אנושי עם הלקוח והקבוצה, יצירתיות לצד אמינות, וצוות שמח ואיכותי. אנו עוסקים בכל סוגי הארועים- נופשים בארץ ובחו"ל, ימי גיבוש וכיף, כנסים, סדנאות למידה ואירועים תעשייתיים. הכל בהתאם לתקציב ולצרכים המשתנים של כל קבוצה ותמיד עם חיוך אמיתי"

הפרטים של שחף מזור – אשכנזי – 054-5600210,  Shahaf@orin.co.il

הפעם התארחנו בנאות קדומים במסגרת הפעילות של המחלקה העיסקית החדשה בשמורה. כפי שנוכחתן לראות ולהרגיש, השמורה הינה מקום מיוחד במינו שמתאים לכל מיני סוגים של ארועים. היתרון הגדול של המקום הוא המיקום – 20 דקות מתל אביב !! ווכמובן היותה פנינת טבע מיוחדת שלא צריך להרחיק בנסיעה עד אליה. המקום ערוך לסדרי גודל שונים של ארועים, כמעט בכל תקציב ובכל עונות השנה. רינת, אשר הציגה עצמה בכנס עצמו, היא מנהלת התחום באתר וניתן לפנות אליה עם כל רעיון או בקשה  (גם אם עובדים עם מפיק/ה וגם אם בצורה ישירה)

 רינת סומך – 050-3312166  Rinat@neotk.co.il

בוקר של חוויה

בוקר של חוויה

שוב תודה על בוקר חוויתי במיוחד 

 

 

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה הכנסים והמפגשים שלנו - נפגשים בקהילה, המומלצים שלנו, כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>