נעים להכיר – מאי אראל כהן – חברת PhotoMania

את הרושם הטוב שלי על מאי קיבלתי עוד בשיחת ההיכרות הטלפונית הראשונית שעשינו עם הרישום לקהילה..אח"כ נפגשנו במפגש של הקהילה והיה ברור שאנחנו צריכות להמשיך את השיחה עוד קצת.. אז השבוע זה קרה. קפצתי לבקר במשרדי חברת Photomania  המקסימה :-) 

 פוטומניה קיימת שנתיים וחצי ומספקת פלטפורמה לעיבוד תמונות באמצעות מגוון אפקטים ופילטרים מתקדמים, ובשקט בשקט יש לה כבר כמעט 40 מליון יוזרים ומליארד תמונות שנוצרו ועברו דרך המנוע הגרפי שלה. היא נוסדה ידי אופיר יוסף, אדיר קול ובר ציוני.

החברה אומנם קטנה אבל דבר זה לא מקל ואולי אפילו מאתגר יותר כאשר צריך לגייס את האדם המתאים אשר ישתלב בצוות המיוחד או לדבריה של מאי " ברמה האיכותנית מדובר בחברת SU אמיתית מלאה בכל טוב של גיקים ו- fun :-)"

 על האופי המיוחד של הניהול בחברה ניתן להסיק מכך שממש מהימים הראשונים היה ברור למקימי החברה שהם רוצים פונקציית HR  אשר תלווה אותם בכל ההיבטים המקצועים של התחום – החל מגיוס, דרך רווחה ועד ליווי מקצועי וייעוץ לצוות המנהלים הצעיר אשר מאפיין את החברה. מאי הצטרפה לחברה כדי לבנות את המחלקה הזו, ובמהלך השיחה הסתבר שהיא ממש מלווה את אסטרגיית החברה, עושה הרבה מחקר, ומפתחת שיטת גיוס מאד ייחודית המתאימה לצרכי החברה .

עם מאי הראל במשרדי פוטומאניה

 למרות גילה הצעיר מאי הספיקה לצבור ניסיון מרשים בתחום הגיוס ומשאבי האנוש והתחילה את דרכה המקצועית במקביל ללימודים.  היא בוגרת תואר שני למצטיינים במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, התחילה את דרכה בדיאלוג השמה, לאחר מכן גייסה שנתיים בנס טכנולוגיות והיום היא מנהלת HR (שילוב עם BP) פה בפוטומניה ונראה שנהנית מכל רגע !

היתה פגישה מקסימה,! דיברנו הרבה על עולם הגיוס וכמובן הרבה על החיים  :-).. ואני בטוחה שעוד לא הרבה זמן כשיופיעו בכותרות אוכל לספר שביקרתי אותם שהיו ממש ממש בהתחלה..

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>