נעים להכיר – צוות הגיוס של קומדע

 השבוע זכיתי לפגוש את צוות הגיוס המקסים של קומדע – Comda, רויטל, אביבית, וענבל.

אז מה קומדע עושה ? הוקמה ב- 1985 ומאז מובילה בפתרונות תקשורת ואבטחת מידע לשוק הישראלי. קומדע חלוצה ופורצת דרך ביצירת עולם בטוח יותר לארגונים ולמשתמשי מחשב, מפתחת ומיישמת טכנולוגיות חדשניות לארגונים ואנשים לשימוש מאובטח תוך שמירה על פרטיותם.

צוות הגיוס של קומדע

 האמת היא .. שאני מבקרת אתכם חברי הקהילה כבר תקופה ויש לי סוד לספר לכן .. למדתי לזהות את האווירה בחברה מיד עם הכניסה למשרדים. האווירה לא קשורה לכמה המשרד יפה, לפינת המשחקים או המטבח המפנק, אלא למשהו שיש באוויר .. הרבה פעמים אי אפשר לשים על זה את האצבע .. אבל במקרה של קומדע זיהיתי את זה איך שנכנסתי .. "חיים" , המקום דינמי ומלא חיים. סיפרתי לצוות על התחושה שלי עם הכניסה למקום .. והם חייכו וסיפרו על חברה דינמית עם אופי של סטארטאפ .. "מאד משפחתית עם יחסים קרובים בין העובדים הבאים לידי ביטוי בקשרים מעבר לשעות העבודה ".

 בקומדע כ 140 עובדים וצוות הגיוס מתמודד עם מגוון תפקידים : מומחי פיתוח, תוכנה, אבטחת מידע, סיסטם, תקשורת ובדיקות הן למשרות פנימיות והן למשרות חיצוניות.  

וקצת על הצוות:  רויטל כץ נמצאת בקומדע כשנה וחצי בתפקיד רכזת גיוס במיקור חוץ ומשאבי אנוש. היא התחילה את דרכה בתחום בחברת ההשמה נישה . בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ולקראת סיום תואר שני בפיתוח ויעוץ ארגוני מהמכללה למנהל.

 אביבית חקאק – אחראית  גיוס פנים ומשאבי אנוש בחברת קומדע וקומסיין. עובדת בחברה כ 3 שנים ומספרת: "עברתי רצף של תפקידים בתחום :התחלתי כרכזת גיוס במיקור חוץ, לאחר מכן קודמתי לתפקיד מנהלת גיוס מיקור חוץ  וכיום אני בתפקיד: אחראית  גיוס פנים ומשאבי אנוש" היא בעלת תואר במדעי ההתנהגות  ולקראת סיום תואר MA   בלימודי עבודה, אוניברסיטת תל אביב.

 וענבל אנג'ל החברה הצעירה ברמת של החבורה .. הצטרפה לפני כ 4 חודשים.  בעלת ניסיון רב בתחום הגיוס ומשאבי אנוש. היא מנהלת גיוס מיקור חוץ, בוגרת BA  בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב.בתפקידה הקודם , ענבל עבדה כרכזת  גיוס מיקור  חוץ בחברת טסנת.

 הייתה פשוט כיף של פגישה והיה מאד מאד מאד נעים להכיר

את הצוות תוכלו לפגוש בקהילה שלנו – תחת COMDA

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>