נעים להכיר – נטלי לויים מחברת Michal-Negrin

הסלוגן שמלווה את המותג מיכל נגרין הוא "Live The Fantasy " .. וזאת גם התחושה כשנכנסים למבנה הצבעוני באמצע אזור התעשייה של בת ים – פנטזיה!

 למען הגילוי הנאות .. אני משוחדת .. עבדתי במיכל נגרין ואני פשוט אוהבת את המקום המיוחד הזה. אותי בזמנו "קנתה" ברכת דגי הזהב  אותה מצאתי בדיוק מתחת לחלון שלי. המקום בשבילי לא היה רק מקום עבודה ,אלא פינה קסומה ומשפחה. שמחתי לגלות שזה גם מה שמרגישה נטלי לויים, מנהלת משאבי האנוש של החברה. נטלי הצטרפה למשפחת נגרין לפני קצת יותר משנה. לפני כן הייתה מנהלת משאבי האנוש של סבון של פעם ולפני כן מנהלת צוות מכירות בהוט. היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ושני במנהל עסקים. ולא פחות חשוב היא אימא של אילי ואריאל המקסימים!

נטלי לויים – מנהלת משאבי האנוש של מיכל נגרין

זהו אחד ממקומות העבודה הכי קסומים שאפשר לתאר.. כשהולכים בתוך המסדרונות הדבר האחרון שחושבים הוא שהגעת למפעל או משרדים אלא יותר למעין בית קסום מלא מלא בצבע..כך גם נטלי מתארת את המקום " מקום משפחתי, דינאמי, צבעוני, עם הרבה הרבה יצירה"

בבת ים נמצאות כל מחלקות החברה ומכאן גם מנוהלת רשת החנויות בארץ ובעולם. נטלי מובילה את כל תחום משאבי האנוש בחברה ומשתפת ש: "האתגר הוא גדול. אוכלוסיית העובדים מאד מגוונת, החל מעובדי ייצור, דרך מעצבים צעירים ומוכשרים המצטרפים לצוות של מיכל, אנשי פיתוח אשר ידעו לתרגם את החלומות של מיכל לייצור וכמובן אנשי המכירות והשיווק לשוק הישראלי ולחו"ל. מקורות וצרכי הגיוס הם שונים ולעתים כל קבוצה מתנהלת אחרת גם בהיבט של צרכי משאבי אנוש והפרט"

 בארץ עובדים בחברה כ 250 איש  ויש עשרות חנויות בארץ ובעולם ועוד היד נטויה.

בכניסה למשרדים נמצא מרכז המבקרים של החברה – קסום!! המרכז מארח כל יום עשרות אורחים.. (בעיקר אורחות) מהארץ ומהעולם אשר זוכות להתנתק קצת מהיומיום ולהיכנס לסוג של פנטזיה. המקום הוא חלל גדול מלא בתי בובות עם מיניאטורות המיוצרות במקום עצמו, פינות ישיבה של "פעם". ניתן לראות שם את כל העולם של מיכל נגרין החל מהתכשיטים אותם כולנו מכירים, דרך האופנה ועד חפצי הנוי. המקום מציע סיור במפעל, ממש רואים איך עושים את הכל בעבודת יד, ואז אירוח על קפה ועוגה (מצויינים) בגלריה והכל העלות סמלית

מומלץ בחום ליום האישה ובכלל .. חוויה קסומה . .ממש "עליסה בארץ הפלאות"

היה תענוג אמיתי לבקר שוב ולפגוש את נטלי

את נטלי תוכלו לפגוש בקהילה שלנו תחת Michal-Negrin

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה כללי,‏ עם התגים , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>