נעים להכיר – אורית וינטראוב מדלתות פנדור

דלתות פנדור. השם מוכר ? נכון. דלתות פנדור אלו הדלתות והמשקופים היפים שאנחנו פוגשים יותר ויותר בדירות, בנינים, משרדים ועוד . המפעלים של פנדור ממוקמים בראשון לציון ובקרית גת החברה מייצרת בארץ ברמה גבוהה מאד ואת חומרי הגלם מייבאים מחול. אני ביקרתי במשרדים היפים בראשון שאת הקירות שלהם מעטרים ציורים מקסימים של אבי המשפחה המקימה.

אורית במשרדי פנדור

אורית התחילה את דרכה בפנדור לפני כ 5 שנים לאחר שעבדה ב ORS. היא התחילה כרכזת גיוס וצמחה לתפקידה הנוכחי מנהלת משאבי האנוש . " החברה חווה צמיחה מהירה מאד "בשנת 2002 עבדו ב כ 50 איש והיום 250 + 150 פרילנסרים בעיקר מתקינים. הגיוס מאתגר מאד מתחיל מתפקידי מטה, שווק, מכירות וממשיך לתפקידי ייצור במפעל"

 אורית מתארת אווירה משפחתית ומאוחדת "כמו משפחה, נותנים הזדמנות להתקדם למי שטוב" . הראייה הזו באה ליד ביטוי גם בתפיסת הגיוס של החברה, אורית משתפת ומספרת כי "ההסתכלות היא שכל עובד שמתקבל לעבוד כאן צריך להיות בעל פוטנציאל להתקדם ולצמוח בחברה. המועמדים עוברים מבחנים ממוחשבים ולא משנה מה התפקיד. אנו מחפשים אנשים שיתאימו לאופי החברה ולכן המבחנים בוחנים את היכולות והפוטנציאל". אורית אומרת שנושא המבחנים מוכיח את עצמו וגם משדר רצינות ומחויבות לעובדים החדשים שמתקבלים והתוצאה היא התוצאה היא הרבה תהליכי קידום פנימי ורמת שימור גבוהה.

אורית גדלה בחברה וצמחה גם אישית, הצליחה לשלב את הצמיחה המקצועית לתפקידה הנוכחי יחד עם הרחבת המשפחה. דיברנו ודיברנו על האתר, רמות תחלופה בארגונים, מקורות גיוס ועוד ועוד ..  אי אפשר היה להתעלם מעד כמה אורית אוהבת ומעריכה את המקום ועד כמה היא עסוקה .. במהלך הפגישה נכנסו שיחות, עובדים דפקו בדלת ואורית מתמודדת עם הכל בחיוך וסבלנות.

 הייתה פגישה מקסימה ולמי שמהתחום יש הזדמנות להשתלב בארגון ייחודי – אורית מחפשת רכזת גיוס דוברת רוסית לאזור קרית גת … כדאי !!!

 את אורית תוכלו לפגוש בקהילה שלי תחת Pabdoor

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>