נעים להכיר – לילך לויט מחברת קל-אוטו

אני אוהבת את הפגישות בהן כל רגע מישהו דופק בדלת וצריך משהו ממשאבי אנוש. אולי כי זה מה שאני מכירה מתפקידי בעבר כמנהלת משאבי אנוש, הרבה קצב,  דלת פתוחה.. ואולי גם קצת חוסר פורמליות …ואת זה הרגשתי בפגישה שלי עם לילך לויט מנהלת הגיוס והשמור של חברת קלאוטו….  

במשרד של לילך

 קצת על החברה:  קל-אוטו קיימת 20 שנה והתחילה ממגרש מכוניות קטן של שמוליק ואלה קליין- הבעלים . שמוליק שהוא יזם עם הרבה רעיונות ויכולת לראות עסקית קדימה הצעיד לאט לאט את החברה למקום שהיא נמצאת בו היום כשהתנופה הגדולה התחילה  ב 2002.היום קלאוטו היא קבוצה של חברות בתחומי ההכשרה, ביטוח, ליסינג וכו' .. כשהמטרה היא לתת ללקוח פתרון של 360 .

לילך הצטרפה לחברה ב 2009 כאשר בחברה עבדו כ 150 איש והיום יותר מ 400. "חברה מאד דינאמית, עם הרבה קצב" .. מה שאפשר להרגיש כבר במסדרון כשנכנסים.

"שימור העובדים מאד חשוב לנו ולכן אחוזי הניוד מאד גבוהים, תמיד כאשר מתפנה משרה נחפש קודם בתוך הארגון מי יכול להתאים וניתן לקדם אותו.אנחנו "מסמנים" מראש את "הכוכבים" עוד בשלב הגיוס ועוקבים אחר ההתקדמות שלהם למטרת קידום"

לילך מתארת חברה לא פורמלית אשר מאפשרת למי שרק רוצה ומבקש,  אפשרות לגדילה מקצועית.. כך גם היה במקרה שלה .. מהר מאד התקדמה וקיבלה במה ליישום היכולות והרעיונות שלה… ובינינו די ברור לי איך זה קרה- הבחורה כובשת !

לילך מספרת על מחלקה שמאד מחוברת לצד העסקי ולתוצאות של החברה מה שמאפשר לצוות המחלקה להיות מעורב ובעל השפעה על תהליכים משמעותיים בארגון . המקום של משאבי אנוש הוא מאד מרכזי והמחלקה מעורבת בבניית תהליכים חוצי מחלקות בחברה.

 לילך המקסימה והדנאמית ! היא אימא לשנים, עמרי ואיתי. במקור היא מנצרת וכבר בגיל 22 הייתה עצמאית ובעלת 2 חנויות בקניון בעיר " הייתי מהילדות שבגיל 16 כבר עובדות " מספרת לילך. כשעברה למרכז התחילה לעבוד בבנק כנציגה ומהר מאד קודמה כמובן לניהול והחליטה שזה לא מה שהיא מחפשת ופנתה לנסות את תחום משאבי האנוש והתאהבה בתחום. היא התחילה את דרכה בחברת ההשמה גולדמן, שם הבינה עד כמה היא אוהבת את התחום ולדבריה רכשה את המקצועיות ואת ההתייחסות הרצינית והמכבדת למועמדים .

 הפגישה עם לילך הייתה מאד מעניינת ובעיקר כיפית וזורמת ..! דיברנו על הובלת תהליכים בארגון מפוזר ברחבי הארץ, החיבור לעובדים, הטמעת תהליכים, אבל גם קשקשנו ודיברנו הרבה הרבה על החיים .. ואם זה היה תלוי בנו השיחה הייתה יכולה להמשיך ולהמשיך ..:-) 

את לילך תוכלו לפגוש בקהילה שלנו  בשם  calauto

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>