נעים להכיר – נעמה ממוקה מחברת Aeronautics

לא כל כך ידעתי למה לצפות כשהגעתי לביקור ב –Aeronautics. תעשייה ביטחונית? שטח ייצור? אווירת הייטק? והאמת היא שמצאתי שם את כולם אבל בעיקר את נעמה המקסימה !

נעמה מ-Aeronautics

נעמה, אמא לבת 8 חודשים , בוגרת מדעי ההתנהגות התחילה את דרכה ב- Aeronautics  לפני כשנתיים. היא החלה בפיתוח הדרכה ממש ב"שטח " הייצור ולאחר חופשת הלידה השתלבה במחלקת משאבי האנוש בתפקידה הנוכחי. נעמה עובדת עם בת-אל אשר מנהלת את מחלקת משאבי אנוש בחברה ובימים אלה נמצאת בחופשת לידה

ארונאוטיקס היושבת ביבנה היא החברה מספקת פתרונות הגנה מקיפים, אחד המוצרים המוכרים יותר לכולנו הם המל"טים – מטוסים ללא טייס. היא חברת אחזקות עם חברות בנות בארץ ובעולם, מתעסקים בתחומי התקשורת , פיתוח , בלוני תצפית, מנועים ועוד..  בחברה עובדים כ 250 איש ועם החברות בנות כ 600.

"מה שקנה אותי היו המטוסים… "  מחייכת נעמה ונראה כי עד היום עד כמה שמרוצה בתפקידה הנוכחי היא מתגעגעת ל"אווירת הטייסת" ברצפת הפיתוח והייצור. האמת ? כאשר נעמה עשתה לי סיור במקום באמת הרגשתי כמו במגרש משחקים :-)  בו מרכיבים ובונים מטוסים מקופסה … והבנתי בדיוק למה היא התכוונה.

נעמה מספרת על ארגון משפחתי ומאתגר מאד ברמת הגיוס " מכיוון שאנחנו חברה שעוסקת בכל אורך חיי המוצר החל בפיתוח, ייצור ועד הפעלה והדרכת הלקוח בשטח, יש מגוון רחב של תפקידים ומשרות"

 נעמה שגדלה בחברה מהשטח נאלצה להיפרד לאחרונה מעובדים מצוינים אותם היא מכירה מעבודה משותפת וכך למעשה נפגשנו לאחר שביקשה לצרף עם המלצות חמות את העובדים העוזבים למאגר שלנו .

הפגישה הייתה מקסימה!! נעמה מלאה אהבה והערכה למקום וזה ניכר היה בכל שלב בשיחה ובטח בסיור ששיקף עד כמה  .

את נעמה תוכלו להכיר ולפגוש בקהילה שלנו תחת Aeronautics

הפוסט הזה פורסם בקטגוריה נעים להכיר - קפצנו לבקר,‏ עם התגים , , , , , , , , , , .‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>